zaterdag 19 mei 2012

Dooreen favorieten

Op de verzamelsite Dooreen kun je allerlei leuke spulletjes vinden voor in huis, maar ook kleding en retro of vintage items. Ikzelf verkoop er onder andere vintage kleding en accessories. Omdat de site onlangs een make over heeft gehad en er weer nieuwe verkopers bij zijn gekomen, heb ik de leukste items die ik vandaag zag op een rijtje gezet!








Emaille pot




Het leuke aan de site is de kleinschaligheid (oftewel: niet honderden producten waardoor het moeilijk zoeken is) en de kleine prijsjes die verkopers vragen voor hun spullen. Zelf verkopen is ook erg makkelijk en absoluut een aanrader! Hier lees je er meer over.

Wie van de bloggers onder jullie heeft een eigen shop? Laat even een link achter, dan kom ik graag een kijkje nemen :)

Liefs!


7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit, ben meteen even een kijkje gaan nemen. Ik heb ook een shop www.sweetstuff.nl
    maar op dit moment ben ik erg druk met marktjes en daarna heb ik alweer wat nieuwe spulletjes klaar liggen voor in mijn shop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een vrolijke spulletjes in je shop! De ijsbedel is mijn favoriet :D Succes met de komende markten! Als je nog aanvullingen hebt op de agenda (rechtsboven) hoor ik het graag!

      Verwijderen
  2. He wat leuk,ik ga zo meteen even kijken!!
    Ik zag dat ik nog geen volger was,ik deed het wel al natuurlijk(maar dat wist jij nog niet ;))nu wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er een fijn winkeltje uit! Die hartjes zijn zo schattig :) geen idee wat ik er mee zou doen maar ze zien er gewoon leuk uit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik ken het helemaal niet! 'k Ga snel kijken!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk! Dat houten opbergdoosje vind ik echt mooi... Die site moet ik onthouden, super! :)

    BeantwoordenVerwijderen