dinsdag 17 april 2012

Over een jongen en een meisje...

Hier op mijn blog vertel ik nooit zoveel over mijn lief - hij vind dat gewoon niet zo fijn. Maar wij tweetjes hebben nu toch wel iets hééél erg leuks te vertellen!












Op dit moment ben ik namelijk al bijna vier maanden in verwachting van ons eerste kindje. Ontzettend spannend en ik ben ook wel een beetje zenuwachtig om dit met jullie te delen. Want wanneer is het nou het juiste moment om dit wereldkundig te maken? Vooral op zoiets als het wereldwijdeweb...

Maar weet je wat het is? Dit grote avontuur maakt ons zo ontzettend blij! Het is te mooi om niet te vertellen, dus hierbij :) Natuurlijk zijn al onze familieleden en vrienden al op de hoogte hihi.

Liefs!

PS: ik hoop dat jullie nu de radiostilte van mijn kant een beetje zullen begrijpen. Het waren een paar moeizame weken, maar inmiddels voel ik mij alweer stukken beter!


39 opmerkingen:

  1. Wauw, van harte gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws! Ik wens jullie beiden het allerbeste en geniet er van!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW geweldig wat een mooi nieuws.....samen een kindje....dat is zo allemachtig prachtig....gefeliciteerd....genieten nu maar!
    Kinderen zijn zo puur....prachtig en om van te leren....ik werk iedere dag met ze en ben iedere keer weer blij...ontroerd.....voel me bevoorrecht dat ik een kleine bijdrage mag leveren aan hen zodat ze kunnen worden tot wie ze zijn!
    -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.... Gefeliciteerd jullie beide.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW SUPER GEFELICITEERD, LEKKER GENIETEN JULLIE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Een klein sweet vintage jongetje of meisje, gaaaaaaaaaaaaaaf..........!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Fijn dat je de eerste weken er op hebt zitten, die waren bij mij ook erg moeizaam (understatement).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg proficiat! Zo mooi en leuk en fijn en spannend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooi nieuws!! Gefeliciteerd allebei! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk nieuws! Ik hoop dat het alleen nog maar meer beter zal gaan. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook felicitaties van onze kant!! Supergaaf, heerlijk voor jullie! 'k Vind de foto's ook erg leuk en 'k snap je lief helemaal, hoor. 'k Heb er ook zo ééntje ;-) Geniet van deze tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig nieuws Sophie & Sophie's lief!
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

    Fijn dat je je beter voelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! voor jou en je lief!
    Oh, wat heb je al een prachtig buikje, probeer te genieten
    nu je je wat beter voelt...

    lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat fantastisch! Gefeliciteerd en veel geluk voor jullie drietjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastich nieuws! Leuk! Gefeliciteerd!

    Geniet er van, een drakenkindje:-)!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooo, wat leuk! Heel erg gefeliciteerd voor jou & voor je lief! Geniet er heel veel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahaaaa dat is het nieuws :) Geweldig leuk en gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat de rest van de zwangerschap heerlijk!
    (enneuh; ontvangen; leuk! blij mee!)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat! Geniet van je zwangerschap :)
    En wat een lief buikje al

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig nieuws! Een dikke proficiat! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aaah ik vroeg me al af waar je was :) Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig nieuws! Gefeliciteerd!! En mooie foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi lieve Manon!

    Lees regelmatig je blog , reageer niet vaak maar nu alle reden om het wel te doen !! van harte !!! wat leuk, lief voor jouw en je lief een mooie tijd geniet er maar van !
    lieve groet Marja (kleingeluk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw proficiat! Wat een blij nieuws. Ik wens je een fijne zwangerschap en bovenal een heel gezond kindje toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gefeliciteerd meid-het mooiste gevoel EVER-geniet ervan. Heel veel geluk gewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooohhh wat leuk!
    Harstikke gefeliciteerd en wat een leuke foto's <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd! Hopelijk voel je je steeds beter en kunnen jullie samen genieten van dit speciale. Nu nog met zijn twee straks met zijn drie. En wat een leuke foto's zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd!! Hopelijk kan je er van genieten! Je hebt hele mooie foto's gemaakt! Fijne tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb je blog al zo lang niet meer gelezen! Krijg er geen updates meer van via bloglovin vrees ik! Maar wat een geweldig nieuws! Dikke proficiat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Waaaw! Proficiat! Geniet van je zwangerschap! :)
    Vele groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen