donderdag 19 april 2012

10 Fijne Dingen

Allereerst superbedankt iedereen voor alle liefdevolle reacties op dit berichtje. Het maakte ons allebei zó happy die lieve woorden te lezen. Super dat jullie de moeite namen om een reactie achter te laten! Doet me heel veel :)









Hier zijn nog eens 10 dingen waar ik ontzettend gelukkig van word...

1. lieve felicitatiekaartjes in de brievenbus
2. en fijne pakketjes met stof - bedankt Mars!
3. ons mooie huisje - ook al is het nog steeds een stofbende en is het einde van de verbouwing nog niet in zicht
4. een beker koude melk en tacochips
5. het knorrende en piepende geluid van mijn cavia's als ik de kamer binnenstap
6. recepten uitzoeken voor de etentjes die we gaan geven om de nieuwe keuken (over een paar weken) in te wijden
7. fotocursussen volgen met zuslief
8. mijn kleine neefje steeds groter zien worden: wat een lief en stoer ventje is 't toch!
9. ontbijten in bed
10. de 'leuke plannen' pot: elke week tussen het verbouwen en werken door een lootje trekken en erop uit gaan. Wel gemaakt, nog niets mee gedaan. Ben benieuwd naar ons eerste doel!

♥ Welke kleine dingen maken jou blij en gelukkig?? ♥

Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Goed idee zo,n potje....wel gebruiken he? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk zo'n potje! Dat ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ansichtkaarten ontvangen!
    Brood bakken, nu met een pizzasteen gaat het veel beter + ze smaken ook krokanter
    En nummertje 10 die voeg ik toe aan mijn 10 fijne dingen.
    Thanks voor het delen.

    Wil je huisadres mailen? Kan ik je een kaartje sturen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blije berichtjes op een mooie blog lezen!! fluitende vogels en mensen , de zon en nog zoooooooo veel meer, maar zo'n potje ga ik zeker toe voegen aan mijn lijstje!

    liefs, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!'k Heb net pas je blogje over jou&je lief gelezen.. wat fijn en leuk!!! Van ♥-e gefeliciteerd hiermee hoor!!! Hoop dat alles goed met je gaat!?! En je postje van nu.. leuk zo'n potje met leuke plannen! Is er al iets gelukt?!! Geniet van elkaar.. de tijd vliegt!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, ik heb écht onder een steen gelegen! Gefeliciteerd met je mooie nieuws! Mag ik je vragen welke fotocursus je doet? Ik ben ook naarstig op zoek ;-)
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Esther, ik heb de cursus gevolgd bij de Fotoschool in Rotterdam. Ze hebben ook vestigingen in Groningen, Nijmegen en Eindhoven. Aanrader!

      Verwijderen
  7. Hey manon, al een tijdje niet op je blog geweest, en zie nu: wat een geweldig nieuws! Super gefeliciteerd! Geniet er van en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Post ontvangen, knuffelen met mijn lief, thee drinken, een goed boek lezen, eindelijk klaar zijn met studeren....
    En af en toe jouw blog checken! Oh wat een leuke dingetjes zet je er altijd op. :)

    x Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen