woensdag 7 maart 2012

Hipstamatic foto's {bijna voorjaar...}

































Jurkjes shoppen, oude fotoalbums bekijken, diy-ideeën uitvoeren, cavia knuffelen en natuurlijk aan de slag met ons huisje. Ik geniet tot nu toe erg van deze nieuwe maand. Zie je die deurknoppen linksonder? Gekocht in de superleuke Tiger store in Utrecht. Aanrader!

Aan iedereen die heeft gereageerd op mijn berichtje van laatst: dankjewel voor al jullie mooie, persoonlijke woorden. Een dikke knuffel voor jullie allemaal...

Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Ja, leuke winkel is Tiger hè! Ik had de knoppen ook al gespot ;-) Supergave jurk trouwens ook, vintage?
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig fotoboek heb jij :) En ja! leuk knoppen ook! Helaas nog geen Tiger store in het noorden (voor zover ik weet én misschien maar beter ook ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne plaatjes :) en ik heb Tiger ook ontdekt: heerlijk om er te snuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Hipstamatic foto's zo gaaf!! Kan ze zelf nog niet maken, maar kan me voorstellen dat dat een nieuwe verslaving zou kunnen worden :-). Ben benieuwd naar de vorderingen in jullie huis! Succes en enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne foto's! Laat het nu maar voorjaar worden!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaja ben ook aan t uitkijken naar de eerste zonnestralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jahaa, Tiger is echt geweldig! Absoluut een aanwinst voor Utrecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je ook geniet.. wel alle sterkte toegewenst voor je moeder joh!! En succes met je tassen-veiling binnenkort!! Groetjes!Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die deurknoppen heb ik gemist afgelopen keer dat ik in de Tiger was! Leuk leuk, ik ga morgen gelijk even kijken of ze er nog zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's
    & wauw die typmachine!! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die jurk staat je goed!! Mooie foto's. En fijn te lezen dat het goed gaat met je moeder!

    (En toevallig zie ik hiernaast dat je linkt naar mijn oude blog, ik ben inmiddels overgestapt naar www.enigheid.nl!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke deurknopen! Tiger store zijn heeel verslavend, het wordt tijd dat ze 1 in rotterdam openen:-).

    BeantwoordenVerwijderen