zondag 25 maart 2012

Crafty markten {agenda april}













Ahh... het is lente! Ik hoop op heel veel zonnige weekenden en jullie? Ik heb de leukste markten van april alvast op een rijtje gezet. Dit voorjaar kan niet meer stuk :)

♥ 1 april Diezijn leuk! // Groningen
♥ 1 april Handmade in Belgium // Genk
♥ 1 april Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 1 april Sunday Market // Amsterdam
♥ 8 april Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 14 april Van Katoen // Gent
♥ 15 april Swanmarket // Rotterdam
♥ 22 april De BeParkte Oplage // Antwerpen
♥ 22 april Hip en Handgemaakt // Arnhem
♥ 22 april Eén vierkante meter // Hasselt

En je weet het: als je nog tips hebt, laat het mij weten...

Liefs!

3 opmerkingen:

  1. Oh-super gave labels-ik hou van die silhouetten-mooie zondag nog-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op 1 april vind je mij in Genk! Ik heb er zoveel zin in.
    En nog zoveel andere leuke marktjes.

    Er is in Sint-Niklaas vanaf 31 maart ook een pop-up shop open: DasUniek Pop-up Shop.

    BeantwoordenVerwijderen