donderdag 16 februari 2012

Sluitertijd

Het Oude Noorden is één van de leukste wijken in Rotterdam. Volgende week is er een bijzondere voorstelling in de openlucht: Sluitertijd van Theatergroep ZUUR. Ik was afgelopen weekend bij de repetitie en nam wat foto's.

Het stuk is een tweeluik (het eerste deel speelt op 21 t/m 26 februari en het tweede deel 3 t/m 8 april). In deel één kijkt Els terug op haar jeugd en haar bijzondere vriendschap met Maarten. Wanneer Els na 20 jaar weer door het Oude Noorden loopt, gaan haar gedachten terug naar de tijd dat ze hier woonden en bedenkt ze hoe anders het leven had kunnen lopen.


Het stuk is geregisseerd door zuslief. Ik ben zó trots op haar! D., je bent een topper :) Voor iedereen die inmiddels nieuwsgierig is geworden: hier vind je alle informatie over de voorstelling.

Liefs!

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Hoe cool is dit!! Als ik 't zo lees.. vind ik het heel knap gemaakt! Cool dat het van je zus is!! Het Oude Noorden ken ik niet.. maar ik vind je foto's heel mooi!! Met die sneeuw!
    Jammer ja dat 't alles weer weg is.. vooral het ijs... Heb je zelf ook nog geschaatst? Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's heb je gemaakt en je hebt idd een goede reden om heel trots te zijn op je zus!

    BeantwoordenVerwijderen