zaterdag 11 februari 2012

Happy weekend!

Het nieuwe jaar begon voor ons met een nieuw huis en véél kluswerk, maar het schiet inmiddels aardig op! Binnenkort is het tijd om te verven op de benedenverdieping dus vandaag gaan we flink wat mooie kleuren inslaan.

De afgelopen dagen was het wel koud hier, omdat de cv-ketel zo nu en dan uitgeschakeld moest worden (vanwege leidingwerk). Ook had ik een tijdje geen internet en moest ik elders mijn mail checken. Ja, dat is toch wel een horrorsituatie voor een blogger haha. Ik werd mij er in ieder geval bewust van dat mijn drang om te bloggen door anderen toch wel als een tikkeltje neurotisch wordt gezien.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Maak er hoe dan ook een fijn weekend van!

Liefs ♥

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat de verbouwing vordert! Ik ben echt heeeeeel benieuwd naar je huis :) Leuke foto trouwens :)
    Mijn plannen...niet zoveel eigenlijk...wel ga ik zo trachten cupcakes te bakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En jij ook een fijn weekend natuurlijk! (soms ben ik te snel...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sta vandaag in de klus-planning-stand. Poeh, hier moet nog veel gebeuren.. Maar ik ben erg benieuwd naar jouw resultaat en naar de gekozen kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto! Benieuwd naar jullie kluswerk, verheug me op de foto's! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag is voor mij een huiswerkdag geworden, maar wel eentje met mooi weer dus ik keek meer uit het raam dan dat ik werkte.
    Ik ben benieuwd naar foto's van het huis!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, leuke foto!
    Wat vervelend geen internet.
    Ik heb vanmiddag heerlijk geschaatst in de zon.
    Nu lekker wat niksen op de bank.
    succes met al het verf en klus werk. groetjes neele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat van die neurotische drang om te bloggen/foto's te trekken kan ik helemaal van meespreken!

    BeantwoordenVerwijderen