maandag 27 februari 2012

Happy monday!




























Is dit geen prachtige fotoserie? Gemaakt door Eadweard Muybridge en hier als print te koop.
Ik heb vanaf vandaag een weekje vakantie en dus extra tijd voor...

♥ behang en verf uitzoeken voor in de voorkamer
♥ pannenkoeken eten (liefst met een knapperig kaaskorstje! mmmm....)
♥ eindelijk weer eens een DIY idee uitvoeren. De laatste 'Deze week maakte ik...' is van een eeuw geleden, dus het kriebelt aardig. Ik heb dit patroon in gedachten...
♥ opruimen (???)
♥ marathon Mad Men kijken (we zijn nu bij seizoen 3...)
♥ die volle inbox leegmaken, ai...

En de rest van de tijd: klussen, klussen, klussen... hihi.

Wat zijn jullie plannen voor deze week?

Liefs!



3 opmerkingen:

  1. Gut ik kan bijna niet wachten op foto's van jullie huis :) Behang en verf uitzoeken is zoooo leuk, maar ook zooo lastig! Dat vind ik althans, want twijfelkont he?!
    Leuk patroon, die tas en ja! mooie foto!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie! Ben benieuwd naar jullie huis! Kom maar op met die foto's hihi! Ik heb deze week nog stage maar heb hopelijk volgende week een weekje vakantie, maar dat hoor ik morgen.. Dus we zullen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk - ik heb van mijn vriendin ook zo een miniserie gehad van onze trouw (rechts onderaan mijn blog zichtbaar)

    BeantwoordenVerwijderen