dinsdag 21 februari 2012

Give Away // C4C Vintage Market

Over ongeveer twee weken is er een fijne vintage en tweedehandsmarkt in Amsterdam. En op de valreep mag ik twee kaarten weggeven! Zin om met een vriendin te gaan struinen tussen alle kraampjes? Laat dan hieronder je reactie achter!


Wat moet je doen?

♥ Laat een berichtje achter en vertel wie jij graag mee neemt op vintage jacht.
♥ Deelnemen kan t/m vrijdag 2 maart. De actie is open voor bloggers en niet-bloggers.
♥ Vergeet niet je e-mailadres te vermelden, zodat ik contact met je kan opnemen.

Veel succes! Ik duim voor jullie :)


6 opmerkingen:

  1. Oelalala, leuk! Ik doe mee!
    Ik neem mijn vriendinnetje Rissa mee! Ze is veel afgevallen afgelopen periode en ze heeft een nieuwe garberobe nodig.
    X
    heisislief@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik zet hem sowieso in de agenda! Ik ga met mijn lieve man, die mij graag in mooie vintagejurkjes ziet rondlopen. Heeft hij misschien een keer iets in te brengen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee! Ik zelf ben gek op vintage markten maar het is nogal een eind rijden voor mij maar mijn dochter is toevallig die week in Amsterdam met een vriendin om op zoek te gaan naar een mooie vintage jurk voor haar gala dit jaar. Ze zitten in de examenklas. Het zou natuurlijk geweldig zijn wanneer ik hen kan verrassen met twee kaartjeszodat ze meer geld overhouden voor een jurk.
    byann@live.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm in! zou een super leuke uitstap zijn voor ons vanuit het verre België ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. YES YES YES! Need some 'new' vintage in my closet!! Mijn beste vriendin, Nadia en ik gaan er een leuke Amsterdam-VINTAGE-day van maken :D
    En ja hoor daar komt die...mijn "vintage" emailadres: romantic_girl15@hotmail.com
    Tot zondag!!! Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik neem mee: mijn echtgenoot, mijn beste maatje en tevens toekomstige papa. Zal waarschijnlijk mijn laatste uitstapje zijn om helemaal los te gaan op mooie vintage spulletjes aangezien ik hoogzwanger ben, maar het is nog rustig :)! En wie weet vind ik ook nog mooie schatten voor mijn aanstaande kleine, naast een mooie vintage dress voor na de bevalling als ik weer back in shape ben <3

    Dus ja ik wil heel graag kaartjes winnen voor de leukste vintage market!
    Email: diahje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen