dinsdag 24 januari 2012

Swanmarket

Afgelopen zondag was er weer Swanmarket in Rotterdam! Het was stormachtig weer, maar gelukkig stonden de kramen dit keer binnen: in het oude postkantoor in Rotterdam. Een speciale locatie dus!


Het was er superdruk en er was van alles en nog wat te koop: kraampjes met vintage jurkjes, lekker eten, zelfgemaakte spulletjes voor in huis... Zien die kussens er niet superleuk uit? Stom genoeg ben ik vergeten waar ze ook alweer van waren!


Wat hebben jullie zoal gedaan de afgelopen dagen?

Liefs!

PS: ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn favoriete fotoprogramma Picnik stopt! Bah :(

11 opmerkingen:

  1. Ik was ook eventjes bij de Swanmarket geweest. Mooi gebouw, gezellige sfeer en goede vintage kleding! Het zelfgemaakte dingetjes vond ik iets minder. Maar ik ben maar 1x keer geweest.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ziet er leuk uit op de foto's. Jammer he?! Dat picnik ermee stopt. Je had me net enthousiast gemaakt.
    Ik ben bezig met een nieuwe baan, winkels inrichten voor de action.
    Suc6 in het nieuwe huis, de keuken zag er echt super uit.
    Ik hoop voor je dat dat hem ook word.
    groetjes, neele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er gezellig uit! Ik baal er ook zo van dat picnik stopt: geen foto op mijn blog ontkomt aan picnik...Als ik een goed alternatief vind dan tip ik je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kijk eens bij http://www.picmonkey.com/
      Ik heb het een paar keer gebruikt, werkt goed

      Anne

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de tip! Ik heb de site onlangs ontdekt en vind het tot nu toe erg handig :)

      Verwijderen
  4. Oooh, wat een zaligheid!! Volgende keer kom ik misschien ook wel even kijken. Ben er net achter gekomen dat dé jurk die ik 'gefavored' had op Etsy (want wachten op salaris) is verkocht... JANK! (Dat snap je wel!) Nu... nieuwe vintage jacht starten, zucht.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah ik wilde daar ook heen, maar in maart is het weer dus dan ga ik!
    stopt picnik??:S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! De Swanmarket was zeker geslaagd!
    Die leuke kussens zijn van mij =) HandmadeByMo.nl Ze staan op dit moment nog niet online maar ik ben druk bezig.

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me ook een leuke markt. Ik ken picnik niet, maar zo vluchtig lijkt het een beetje op pixlr.com. Dat gebruik ik vaak en is ook super makkelijk in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen