donderdag 12 januari 2012

Plannen maken


Soms gaan de dagen veel te snel en raast het leven voort. De afgelopen weken waren vol nieuwe en leuke uitdagingen, maar soms waren er ook verdrietige momenten. Toen ik aan het begin van de avond doodmoe op de bank lag na een heavy dagje werken, kon ik voor een moment alleen maar uitkijken naar het weekend. Stom eigenlijk...

Het leven is wat je gebeurt. Terwijl je andere plannen maakt...

Toen ik net een moment nam om jullie reacties te lezen op dit berichtje kreeg ik een grote lach op mijn gezicht. Jullie woorden waren zó inspirerend en mooi!
Liefs ♥


5 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, zo verloopt mijn januari ook een beetje. Als de zon eenmaal gaat schijnen, kan het jaar vast niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik heb zo nu en dan ook zo'n gevoel, maar dat gaat wel weer over. Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar ook. Maar ik zie gelukkig op je foto's wel leuke creatieve projecten. Ik word daar meestal weer wat blijer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij zie ik daar een ontzettend mooi plafond van jullie nieuwe huis?! Hehe, ik kan eindelijk reageren op jouw blog...wel via google chrome, maar dat is een goede oplossing :)
    Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter? Lekker even af en toe naar buiten voor de broodnodige vitamine D :)

    BeantwoordenVerwijderen