vrijdag 20 januari 2012

Ik word blij van...

♥ Bijzondere fotolocaties ♥

Een verlovingsfoto uit een reeks van vele in een spoorwegmuseum. Supermooi!
De reportage vond ik bij W. Scott Chester.

 ♥ Granny's Finest ♥

Bij dit Rotterdamse project worden jonge ontwerpers en dames met jaren breiervaring samengebracht met de mooiste wollen accessoires als resultaat. Ik vind het een superidee! Shoppen kan hier.


 ♥ Crafty markten ♥

Hebben jullie de aangepaste agenda al gezien? Have fun! Ik ga zelf dit weekend naar de Swanmarket (geen eigen kraam; na de verhuizing kan ik sommige dingen echt niet vinden, een ramp!). Wat zijn jullie plannen?

Fijn weekend!

PS: we hebben de knoop doorgehakt :) Het wordt 'm hoor!

8 opmerkingen:

  1. Oh ik wel eigenlijk ook wel naar de Swanmarket lijkt me echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar word ik ook blij van... ooooooowh.. 'k heb verder gekeken op de site van W.Scott Chester.. wat een ontzettend mooie, gezellige, grappige, leuke.. foto's allemaal!! Stuk voor stuk Prachtig!!
    :))))
    En wat betreft die markt.. ben er nog nooit geweest. Lijkt me wel errug leuk!!
    Fijn weekend, lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YES! Ik wil later foto's zien van jezelf in je babyblue keuken met schortje:-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooh joepie voor de keuken!! Heeft vast niet veel overtuigingskracht gekost :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, gefeliciteerd met je keuken!!! Goed gedaan :-)!
    Gaaf die bovenste foto en het breiproject, ga gelijk ff doorklikken!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Granny's finest is idd super, ik volg hun blog al een tijdje. Echt een waanzinnig initiatief. Ik duik van het weekend achter de naaimachine en ga snert maken. En misschien nog even schaatsen. Woohoo!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post! Ik word er helemaal vrolijk van. Gefeliciteerd met je keuken!

    BeantwoordenVerwijderen