dinsdag 10 januari 2012

Give Away // Studio Stationery

Het nieuwe jaar begint goed, want deze maand heb ik weer een give away van Studio Stationery!
Iedereen die gek is op papierwaar zal dit een geweldige webshop vinden. Er is iets dat me doet denken aan een snoepwinkel als ik de shop bezoek: de kleuren, de grote keuze en het gevoel dat je alles wel wilt kopen hihi! Mijn favoriet is deze fijne planner voor het nieuwe jaar met volop ruimte voor afspraken en ideeën. En dan die kleuren... Mooi!

Deze maand maak je kans op een setje met vintage postzegelstickers. Elk vel heeft een eigen vintage look: van verschillende landen tot vintage filmsterren. Super om te gebruiken als sluitzegel, in je agenda of op mooi bruin pakpapier...

Wat moet je doen om deze bijzondere postzegelstickers te winnen?

♥ Nieuw jaar = nieuw lijstje met voornemens. Herken je dit? Wat ik graag doe is een lijstje maken met dingen waar ik naar uitkijk dit jaar. Vertel ons eens wat jou blij maakt in 2012! 

♥ Deelnemen kan tot en met 31 januari.

♥ De actie is open voor bloggers en niet-bloggers. Vergeet niet je e-mailadres te vermelden!

Veel succes! Ik duim voor jullie :)



14 opmerkingen:

  1. Zalige give-away weer, ik doen mee. Dit jaar zullen goede punten voor mijn examens mij blij maken, zodat ik dit jaar van de zomer kan gaan genieten ipv herexamens maken :) en tijd heb om mooie dingen te maken en mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke giveaway! Die wil ik zeker niet missen.

    Wat me dit jaar blij maakt is dat ik in mijn opleiding journalistiek eindelijk televisie reportages ga mogen maken en een eigen magazine ga mogen ontwikkelen. Grote uitdagingen, die enorm veel van mijn tijd gaan opslorpen, maar waar ik enorm veel voldoening uit ga halen. Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice, een giveaway!

    Waar ik naar uitkijk is als ik eindelijk mijn diploma in handen heb en dan na de zomer aan een opleiding kan beginnen voor creatieve therapie.
    Naar mijn nieuwe harp (met pedalen) kijk ik ook uit. meer mogelijkheden, mooier geluid. En natuurlijk naar de tijd om lekker creatief bezig te zijn.
    email: tirsie95@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, wat een super Give Away (bij die webwinkel kan ik beter niet kijken, haha). Ik kik uit naar meer evenwicht qua werk. Het liefst wil ik weer voor tijdschriften gaan werken, zoals ik een paar jaar geleden deed. Na 5 jaar webredactie kan ik volmondig zeggen: ik ben een tijdschriftmeisje. Daarnaast zie ik er naar uit om dit jaar iets te naaien dat ik daadwerkelijk durf te dragen!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oe, wat leuk. Hier mijn uitkijkpuntje voor dit jaar: wij hebben een enig huisje gekocht uit de jaren twintig wat vroeger een winkeltje was. Er moet ongelooflijk veel gebeuren maar het winkelgedeelte wordt mijn naaiateliertje. Ik ga het atelier helemaal inrichten als winkeltje met winkelwaar, een toonbank, oude kassa en mijn naam in roze letters op het raam. En dat inrichten, daar heb ik superveel zin in!
    Email: evageene@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst lieve wensen voor 2012!!
    Het eerste waar ik naar uit kijk is 11 jaar mama zijn van mijn oudste zoon. Vindt ik al een hele prestatie. Verder kijk ik enorm uit naar het creeëren van mijn eigen plekje hier in huis. Een stukje van onze slaapkamer wordt hobby ruimte voor mij. Enorm blij zal ik zijn als het zover is.
    mail: veeeeertje@gmail.com
    liefs
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geloof dat ik gewoon heel erg uitkijk naar het leven, wat er ook mag gebeuren. Ieder jaar, iedere maand, iedere week, iedere dag, zelfs ieder uur heeft zoveel van die kleine gelukmakers in zich, die je gemakkelijk zou vergeten. Nou, ik geniet er nu al volop van! Wat voor kleine gelukmakers? Nou, bijvoorbeeld:
    - Een glimlach van iemand
    - Kaartjes schrijven voor klasgenootjes, en heel veel dank daarvoor krijgen
    - Bladeren door oude en nieuwe vriendenboekjes
    - Een geweldig leuke ukelele cover van een oude beegees hit (http://www.youtube.com/user/misssophiemadeleine#p/c/A669B162D0DAFE9C/29/fqdiwGlb_o8 die bedoel ik)
    - Een nieuw liedje op de ukelele leren
    - Een tentamen maken terwijl je eigenlijk carnavalskrakers in je hoofd hebt (en maar heel moeilijk je lach in kan houden)
    - Een boekje in de Slegte vinden met allemaal foto's uit de jaren '20
    Etc.
    Zo kan ik nog wel even doorgaan... (alle bovenstaande dingen zijn mij overigens op 1 dag overkomen. Een paar uur, zelfs. Zo zie je maar hoeveel leuke dingen er in één jaar kunnen gebeuren!)
    Mail: rachelgruijters@gmail.com

    Liefs!
    En voor jou ook alle beste dingen en kleine geluksmomenten voor 2012 en vooral voor de rest van je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mij blij maakt dit jaar is dat ik het gewoon vol heb gehouden om 5 maanden in Zweden te zitten. En wat mij nog blijer maakt is dat ik nog 5 maanden over heb! Ik vind het daarna wel genoeg geweest en ben ik heel erg blij dat ik weer bij mijn lieve familie en mijn vriendje kan zijn. Eindelijk iedereen weer omhelzen en in het echt zien. Want dat Skypebeeld ben ik wel een beetje zat, ik wil ze ook wel weer in het echt zien!
    Dat is wat mij dit jaar gaat gebeuren, eindelijk weer bij mijn liefsten zijn. En dat maakt me super blij!
    Liefs, Swaen
    (swanhilde_kieft@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awel, bij mij eigenlijk hetzelfde als bij Cleo! Maar ook kijk ik uit naar september dit jaar, dan vertrek ik (hopelijk) voor 6 maanden op erasmus naar Spanje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar ik echt blij van zou worden is als de onderhandelingen omtrent een leuk huisje lukken en dat we het dan ook kunnen kopen. Niets lijkt me leuker om dit jaar in een eigen stek door te brengen, en vooral ein-de-lijk een eigen "hobbykamer" te kunnen inrichten. OoOoOoh, ik word al vrolijk als ik er aan denk!
    Wat er ook nog op mijn lijstje staat, is een leuk adressendoosje maken en alle herinneringen van de afgelopen jaren leuk ordenen en sorteren.
    Groetjes en veel plezier in 2012! :)
    Joy (joybuelens@skynet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give-away!

    Ik ben meestal niet zo 'n lijstjesmens, ik neem de zaken hoe ze komen :)
    Maar ik wil creatief natuurlijk wel nog lekker actief zijn dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, kan ik hier ook eindelijk aan meedoen, ik mag graag dingen plakken! :)
    Waar ik naar uitkijk dit jaar? Heel veel warme en zonnige dagen, maar helaas heb ik dat niet in de hand. Misschien wat dingetjes in huis afmaken, maar je huis is nooit af... Ach, ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik ga in ieder geval mijn logeerkamer omgooien, zodat ik meer hobbyruimte krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een prachtige postzegels!
    Wat mij blij maakt in 2012:
    -mijn nieuwe website (ontworpen door Melissa Milis) is af!
    -ik mag mijn scriptie misschien nog niet schrijven (is eigenlijk iets dat me verdrietig maakt dit jaar maar om de zonnige kant er van te zien) dat betekent 3 maanden vrij om heel veel te bloggen. Het aantal ideeën groeit veel sneller dan dat ik tijd heb om te schrijven dus 3 maanden vrij is in dat opzicht heel erg mooi.
    -ik ga 3 maanden studeren in Engeland
    -jouw blog ontdekken (zojuist gebeurt :) )
    -theater maken
    -eindelijk mijn muur van foto's, lijstjes, silhouetten, plaatjes, schilderijtjes, kaartjes en andere dingen maken (het verzamelen verloopt gestaag maar het wordt nu wel is tijd om dingen op te gaan hangen)
    -het winnen van deze give away en die mooie postzegels gebruiken om allerlei moois nog mooier te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend! Even denken, waar wil ik blij van worden in 2012..
    - goede resultaten halen voor m'n studie
    - veel buiten zijn en veel wandelingen maken
    - mooi weer dus!
    - veel op pad zijn met vrienden
    - lekker eten
    - veel werken
    - veel bloggen! :)

    Dikke kus,
    Sarah
    (lafilledejoujouelle@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen