zondag 8 januari 2012

Crafty markten {agenda januari}

Na alle kerstdrukte valt het aantal marken in de wintermaanden wel een beetje tegen... Maar weer of geen weer: een hippe markt bezoeken is één van mijn favoriete bezigheden in het weekend. Hier de leukste creatieve markten op een rijtje:

♥ 7 januari Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 8 januari Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 22 januari Swan Market // Rotterdam
♥ 29 januari Sunday Market // Zaandam

Misschien hebben jullie nog aanvullingen? Laat het mij weten!

Liefs ♥

8 opmerkingen:

  1. amai, toch veel markten - zoveel zijn er niet in belgië :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @pumpsenluiers: toeval hoor! Soms is het net andersom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je berichtje voor mij:)Ik ben inderdaad begonnen met het project! Valt me niet tegen:))Ik moet jou blog op zoeken op google.Het lukt me niet om even snel op je blog te kijken,terwijl ik gewoon volger ben, weet jij waar dit aan ligt?
    Groetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het heel handig vinden indien je ook de Vlaamse markten erop zou zetten. Buiten natuurlijk als ik de enige Vlaamse lezer ben, maar dat denk ik niet :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja da zouden wij leuk vinden hé elisse ;) hier zijn veel belgskes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja kijk maar, al drie Vlaamse reacties (en twee uit Antwerpen!) op deze blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Update: in januari zijn er geen Vlaamse crafty markten maar vanaf februari wel ander leuks! Dus ik heb het alvast op de agenda gezet. Rechtsboven in het menu vind je de laatste versie! Have fun :D

    BeantwoordenVerwijderen