zondag 29 januari 2012

Crafty markten {agenda februari}

Het nieuwe jaar is alweer bijna een maand oud... Wat gaat de tijd toch snel! Ik heb voor jullie de leukste crafty markten op een rijtje gezet + twee tips die ik jullie niet wil onthouden. Veel plezier in februari!

♥ 4 februari Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 5 februari Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 5 februari Sunday Market // Amsterdam
♥ 25 februari De Zelfgemaakte markt // Utrecht
♥ 26 februari HandgeMarkt // Genk

Pssst...

♥ Voor handgemaakt moois kun je ook terecht in de Lolly Pop-Up Store in Antwerpen (t/m 25 februari)
♥ En op 12 februari is Design Icons in Amsterdam: een must voor liefhebbers van vintage designmeubels.

Heb je tips? Laat het mij weten :)

Liefs!

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Alleen jammer dat zoiets nooit in brabant is :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Jennifer: ik kan je blij maken denk ik... Op 24 maart is er namelijk Belle Bazaar in Tilburg. Aanrader!

      Hier de link: http://bellebazaar.nl :)

      Verwijderen
  2. @Jet: ja hoor! Zie mijn vorige blogbericht over de Swanmarket. De eerstvolgende is op 4 maart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan meer informatie vinden over de Lolly Pop-Up Store op Facebook: http://www.facebook.com/lollypopupstore
    Groetjes, An (van Joly Jewels en Lolly Pop-Up Store)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de lolly popup is super, ben al 2x geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen