donderdag 1 december 2011

SophieSweetVintage Give Away // Het Zijstraatje

Nog een paar dagen en dan is het Sinterklaasavond! Hier begint het cadeautjes uitdelen al vandaag, want ik mag een superleuk pakketje weggeven van webshop Het Zijstraatje met vijf bijzondere kaarten van Who's Loes (je mag zelf uitkiezen welke!). Zijn ze niet heerlijk retro? Toen ik ze zag was ik meteen verkocht :)

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ neem een kijkje in de webshop (er is zoveel leuks te vinden!) en laat ons weten: welk item uit de winkel zou jij graag in je Sinterklaasschoen vinden? 
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen...

Liefs!

PS: de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 21 december.  

15 opmerkingen:

  1. Ik zou wel graag die kaartjes in mijn schoentje vinden, ingepakt in dat mooi inpakpapier!
    En nu hopen dat ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kiezen? Uit al die fijne spulletjes?
    Absoluut onmogelijk! Maar vooruit dan...als het ingepakt is met dat heerlijke appel inpakpapiertje is het altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk winkeltje, ik wil het wel allemaal. Maar als ik één ding moet kiezen dan de vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh ik zou graag de papieren lataarntjes van Jurianne Matter in de schoen vnden!! groetjes, tieneshandwerk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is inderdaad veel leuks te vinden :). Voor mij de vintage slinger in mijn schoentje. Ik ben deze maand jarig, dus ideaal voor mijn verjaardagsfeestje. xx marcelien17@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Ik vind de kaartjes ontzettend leuk, dus die wil ik ook graag in mijn schoentje vinden. Maar ook de vintage slinger.... Prachtig! Maar dat is eigenlijk alles wat deze sjop te koop heeft (mooi mooi mooi!) juffrouwzoet@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh oh oh wat zat ik graag
    met de "Ketting Taart groot" in mijn maag :)

    zoete groete
    Kirsten
    (kirsten_kramer (@) hotmail . com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In mijn schoentje zou ik graag een leien hartje vinden, ze zijn zo lief!
    En wat een leuke kaarten, dus die mogen er gerust ook in komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke webshop. Moeilijk hoor om aan te geven wat het leukst is. De vlinders naturel en cadeaudoosjes vind ik dan het leukst, denk ik.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke webwinkel is dat! ik zou graag de blom van Jurianne Matter
    in mijn schoen vinden! Die zijn te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die sneeuwpopkleren voor mijn zoon, hij zal als er weer sneeuw komt onmiddelijk een sneeuwpop willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi die kaarten! Ik vind het een heel leuke webshop. De vintage kalender komt ook op mijn verlanglijstje :)

    Groetjes,
    Elise
    elisevd87(at)hotmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zag de link op je facebook en werd nieuwsgierig naar de webshop. Erg leuk! Ik ga voor het pakpapier :)

    Xx Lotte lottehuisman @ gmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het boek Vive la fete lijkt me erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De cadeaudoosjes (http://winkel.hetzijstraatje.nl/producten/GW-SC004--cadeaudoosje_silvercrane.html) zijn het mooist - perfect om er homemade lippenbalsem in te doen!

    brandnewdays (at) hotmail (dot) nl

    BeantwoordenVerwijderen