woensdag 14 december 2011

Kringloopvondst


Soms heb je van die vondsten waar je zó blij mee kan zijn! Onlangs vond ik in de kringloopwinkel een geweldig boek: een verzameling van advertenties uit de jaren 1830-1930 met de meest geweldige afbeeldingen.

Hoewel het flink geprijsd was heb ik het toch mee genomen. Ik kon het niet laten! Wat hebben jullie zoal gescoord in de kringloop de laatste tijd?

Psst... morgen is het eindelijk zover... we krijgen de sleutel van ons nieuwe huis! Vandaag hebben we alle klusspullen ingeslagen en zaterdagochtend kan het circus beginnen. Ik kijk ernaar uit...

Liefs!

PS: je hebt nog heel even om mee te doen met de give away... :)

18 opmerkingen:

  1. Dat is echt leuk! daar zal je wel heel blij mee zijn~

    GRoetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gaaf zeg!! 'k Heb van 't weekend een oude Polaroid camera gescoord...was ik ook zo blij mee! Hij doet 't waarschijnlijk niet meer, maar toch.. :-) De give-away is trouwens helemaal goed aangekomen, helemaal top! Zo'n leuk boekje en leuk ingepakt! Thanks! Heel veel succes met klussen en verhuizen...oooh, lijkt me geweldig om een ander huis in te gaan richten!! Geniet ervan!! En ben natuurlijk benieuwd naar het resultaat!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél gaaf!

    Ik had ook al zoveel geluk de afgelopen dagen!
    Vele oude gedichtenbundels uit de jaren '20, oude lampen, victoriaanse taartschep, en een boek over de glamour van de jaren '20 en '30!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie vondst!
    Gefeliciteerd..
    veel klus plezier
    en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superboekie, ik snap dat je er blij mee bent!
    Wat ik scoorde...maak ik binnenkort even foto's van, het is kerst gerelateerd :)
    Heel veel succes met klussen! Moet er veel gebeuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof boek zeg!!!
    Mijn laatste aanwinst dateert uit september: een fruitmand (kringloop in Dokkum). :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, goede vondst! Zou ik denk ik ook niet laten liggen. En succes met verhuizen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn laatste supervondst was een leuk oud houten krukje!!
    Oh en ook mijn Enjoy-boekje van de giveaway kwam gisteren aan! Nog eens een dikke dankjewel, boekje zal zeker en vast van pas komen!!

    Groetjes, Sylvie
    (http://mi-joya.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te gek dat boek! De plaatjes zijn fijn. Goede verhuizing gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vondst! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Succes met klussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! Om nog lang van te genieten! Succes met verhuizen en mijn laatste vondst was een glas met appeltjes van gulf! Vers! vandaag gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Druk aan 't klussen..
    Enne.. 'k vind jullie "oude" huisie ook wel errug leuk hoor.. 'k zie net de foto's van 4 december. Succes met klussen!!!
    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende vondst!! Dat mensen dat zo maar weg doen hè!!
    Groetjes,
    Esther.

    PS. Veel plezier in je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Tijdens het leren is naar de kringloopwinkel gaan een ideale pauze voor mij :). De laatste dingen die ik er gekocht heb zijn een lp van West Side Story, een fotokader met oude foto in en mijn beste vondst ooit was mijn praktica tl super 1000!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW! Super vondst zeg, echt!!

    Nou.. mijn laatste vondsten, dat zijn er heel wat.. Ik loop stage sinds november bij Het GOED kringloopwinkel en ik heb al veel te veel leuke (maar goedkope) dingen gevonden en gekocht haha. Ik doe de styling, en als ik weer een rondje doe om producten voor de volgende etalage te verzamelen, dan zie ik al die leuke dingen staan.. en tja.. dan kan ik mij niet inhouden haha!

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen