vrijdag 9 december 2011

Inspiratie {online magazines}


Warme chocolademelk en online magazines lezen = een goed begin van het weekend! Vind je ook niet? Hierbij mijn twee favorieten van dit moment:



 

Heart Home Magazine staat vol wooninspiratie. En daar kan ik op dit moment niet genoeg van krijgen. Mijn handen jeuken om in ons nieuwe huis te gaan klussen en alle kamers in te richten... * over een week krijgen we de sleutel... iiiieh! *




Pauls blog is al tijden favoriet, maar ook Sweet Paul Magazine is de moeite waard. Mooie foto's, recepten, maar ook fijne inpakideeën voor de kerstdagen. Kortom: de wintereditie is een aanrader!

Ik beloof dat ik niet enkel achter mijn computer geplakt zal zitten: het ritueel inpakken en verhuiszaken regelen gaat ook dit weekend weer door haha. Maak er een mooi weekend van!

Liefs ♥


5 opmerkingen:

  1. Leuk! Bedankt voor de tips. Ik hou van tijdschriften lezen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ze inderdaad ook beide al gelezen, Sweet Paul = wow geweldig. Ook bij mij favoriet.
    Spannend dat het nu zo dicht bij komt dat jullie de sleutel krijgen!
    Ik heb morgen nog een kerstmarkt waar ik sta (gelukkig binnen) met mijn oude kerstballetjes en spullen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer goed begin van het weekend!
    Ben het ook zo begonnen, hetzij dan met warme chocolademelk en lekker onder een warm dekentje in wat kookboeken snuisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bovenste foto's zijn echt heel mooi! Ik ben gek op oude (houten) meubels en bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen