vrijdag 23 december 2011

Happy weekend!


Foto vond ik hier
Sinds we aan het klussen zijn geslagen in ons nieuwe huis is het bloggen een beetje blijven liggen. Ik heb wel foto's van de afgelopen dagen, maar veel meer dan stoffige ruimtes, kluskleren en gereedschap staat daar niet op. Niet zo blogwaardig dus haha. Je hoort mij niet klagen hoor, want we zijn helemaal blij met ons nieuwe huisje! Verbazingwekkend hoe ver we al zijn gekomen met alle hulp die we hebben gekregen. En als kers op de (verjaardags)taart - inmiddels ben ik 27, iiieeeeh! - had mijn lief een supriseparty geregeld. Vrienden, familie, lekker eten en cadeautjes, afgelopen zaterdag werd ik flink verwend en ik had het echt niet verwacht! Ik word helemaal warm van binnen als ik eraan terugdenk. Zo lief.. ♥

13 opmerkingen:

  1. Wat lief! Nog van harte met je verjaardag!
    En ik wil best wat stoffige foto's zien hoor, altijd mooi contrast met hoe het uiteindelijk wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je verjaardag!!
    Ja, laat die stoffige foto's maar komen! Altijd leuk te zien dat anderen ook door zo'n stofferige periode gaan ;-)

    Prettige feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, grattis på födelsedagen! Ik ben echt benieuwd naar jullie nieuwe paleisje, zelfs al zijn de foto's stoffig!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt helemaal leuk!
    Ik ben wel benieuwd naa foto's hoor!

    En alvast fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Wat leuk en wat lief zeg! Heel veel succes met klussen en fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd als nog en nog veel klusplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat leuk, surpriseparty's zijn altijd goed! En gefeliciteerd nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief! Nog gefeliciteerd en heel veel succes in jullie nieuwe stulpje!
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heej sophie! dikke proficiat met jullie huis en ook nog nog met je verjaardag!!! x

    BeantwoordenVerwijderen