zondag 6 november 2011

SophieSweetVintage Give Away // Enjoy


Soms voel ik mij net Sinterklaas als ik weer een Give Away mag weggeven. En nu helemaal want... ik mag vijf mensen gelukkig maken met een give away! Dit keer maak je kans op een gids vol vintage en retro adresjes en tips uit de Enjoy serie. Het boekje is geschreven door Eveline Kuin en staat bomvol leuke ideeën om erop uit te gaan. Voor vintage lovers zoals jij en ik een geweldig boekje om te hebben!

Enjoy / Retro, vintage en nostalgie
ISBN: 9057674904
Prijs: 10,95 euro

Tip: de gratis app van Enjoy heeft elke week een fijne tip voor een vrije middag, een verloren uurtje of een zondag met je lief. Aanrader! Nog meer leuke tips vind je op hun blog.

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ heel simpel... laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: wie neem jij het liefste mee op vintage jacht?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 25 november.

Ik duim voor jullie...

Liefs!

39 opmerkingen:

  1. Wauw wat een superleuke giveaway!
    Ik doe zeker mee.
    Wie ik mee neem op vintage jacht?
    Uhm, mijn beste vriendin! Ze helpt me altijd met adviezen geven en heeft een superleuke smaak!
    Mijn email; muchable@hotmail.nl

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof, dat antwoord op die vraag is heel simpel. Ik neem niemand mee. Ik ga het liefst alleen. joppe.5@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh super!!
    Mijn beste vriendin & mezelf doen niets liever dan onze vrije tijd te besteden aan het zoeken naar leuke vintage spulletjes! Met dit boekje zijn we vast even zoet :)
    Dankjewel ook voor de app-tip!
    Sylvie (mi joya)

    sylwat@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ontzettend leuk!

    Ik zal graag mijn moeder mee willen nemen, omdat zij toch eigenlijk ook wel een vintage jacht verdient!:)

    mijn emailadres is: judithhuls@hotmail.nl

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke give away! Ik doe graag mee.
    Op jacht ga ik het liefst met mijn beste vriendin of af en toe ook met mijn broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige give-away weer! Daar doe ik heeel graag aan mee.
    Het liefst ga ik alleen op pad, veel te bang dat vriendinnen van alles voor mijn neus weg pikken haha. Anders ga ik graag met mijn moeder, is leuker dan naar een pretpark zeggen we altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely giveaway!
    I'll take my sweetheart as he likes vintage like me, we both are WW2 reenactors:)

    Thanks for such a nice giveaway:)
    Blanka

    scratchinka@seznam.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wauw wat een leuke give away! voor vintage/industriële spullen voor in huis ga ik vaak met een vriendin op jacht, maar voor de rest eigenlijk het liefst alleen. lekker rustig en geen gezeur aan je kop. vaak neem ik wel mijn analoge canon mee om alles vast te leggen, want al dat vintage is zo fotogeniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had het eigenlijk nooit verwacht, maar sinds we vorig jaar een weekje naar Parijs geweest zijn en daar flink vintage zijn gaan shoppen, neem ik het liefst mijn vriend mee. Die weet vintage sindsdien ook goed te vinden en we hebben zoveel lol als we samen winkelen.
    En die enjoyboekjes zijn leuk! Ik heb we wel eens mee in mijn handen gestaan, maar nooit gekocht.

    mijn emailadres is: mafkees_marloes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik neem altijd mijn zus mee op jacht. We gaan samen naar rommelmarkten, handmade beurzen, kringwinkels, ... Ze heeft op dat gebied dezelfde interesses als mij en geeft altijd eerlijk haar mening. Perfecte match voor een dagje neuzen dus.

    laviedunereveuse@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik neem het liefste mijn vriend mee, die houdt me regelmatig tegen als ik weer op het punt sta een onzinkoopje te doen. soms niet leuk, maar verstandig is het wel. en als ik dan 'zijn goedkeuring' heb dan is het ook wel extra leuk ;-). Leuke actie, ik vind die boekjes met tips echt leuk en handig!
    Groetjes, Wieneke / Fashion Cranberry
    fashioncranberry@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het allerliefste ga ik alleen, moet ik nooit wachten en laat ik me nooit overhalen iets te kopen waar ik over twijfel (het mindere kantje aan mijn beste vriendin). Ik ben niet zo'n shopper, dus ik ben liever snel klaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niemand, dan ben ik helemaal op m'n gemak en het interieur is toch mijn ding in ons huishouden ;) Ik kan trouwens ook behoorlijk lang wikken en wegen, voor een mede-shopper is dat niet zo plezant maar voor mij wel noodzakelijk!

    (e-mailadres: declerck.ka[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mijn vriend! hij heeft een gouden speurneus én hij behoedt me voor teveel van het goede :)

    groetjes,
    els.

    eenhoekjeaf(at)hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga op vintage jacht en neem mee...
    m'n supergrote vintage bag
    om alle koopjes in te steken! :-)

    Met een vriend(in) is supergezellig...
    maar het liefst ga ik ook solo...
    kan je lekker lang uithangen waar je wil en passen zo lang je wil!!

    xxx Tabitha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke Give Away! Leuk boekje is dat volgens mij. Ik ga héél graag alleen shoppen, want dan vind ik meestal de leukste dingen. Maar, alleen is ook maar alleen en ik heb mijn vriendin Sas ook vintage/kringloop gek gekregen. Dus neem ik haar mee. Whee!
    Groetjes, Esther
    esjodebeer (at) yahoo (dot) com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah wat een superleuke give away! Tuurlijk doe ik graag mee! Met mijn oudste little lady is het goed vintage-shoppen, omdat zij een neus heeft voor succesaankopen en altijd een verfrissende en verrassende kijk op kringloopobjecten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeej! Ik doe ook graag mee.
    Ik neem het liefst mijn vriendinnetje mee die ook zo van vintage houdt! Samen snuffelen en dan daarna cappuccino drinken waarbij we dan de laatste aankopen nog eens tevreden bekijken en bespreken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke :)
    Ik ga het liefst mijn oma! Ik vind het altijd ontzettend leuk als zij wat vertelt over de oude spulletjes/rages van vroeger die je op een markt tegen komt. Ze kent bijvoorbeeld hele spaarseries van Douwe Egberts uit haar hoofd. Heel handig :) contact@mariekeabels.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oew leuk!

    Ik zal het liefst een blogger (engels of nederlands) mee nemen met een dagje vintage shopping! Omdat ik er zelf niet zo heel veel verstand van heb maar het er altijd zo gaaf vind uit zien! Dan kan die gene me natuurlijk tips geven! (dancingtroughlife@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik neem het liefst mijn zus mee op vintagejacht. Zij is de liefste van de wereld en ze heeft een neus voor vintage. Daarnaast kan ze ook nog eens zo goed onderhandelen en dat is ook erg prettig!! Gelukkig heeft mijn zus al zo'n boekje en deelt ze die graag met mij... <3 x sophiesissss

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello!
    I dont understand a word of what you write, but love your blog anyways ;-) I´d love to join the give away!
    Laila
    Norway
    lai-ola@online.no

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat leuk! Ik ga graag met mijn moeder op speurtocht naar mooie spullen (al had ik daar vroeger als kind een hekel aan, al die tweedehandswinkels die ze in wilde, nu doe ik niets liever ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een leuke give-away! Ik neem het liefste mijn moeder mee op vintage-jacht. Eerst ging ik een paar keer "tegen mijn zin" mee naar de kringloop en vintage-winkels maar nu vind ik het misschien nog wel leuker dan haar ;-).
    vintage-colours@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk zo'n give away.
    hmm... wie ik het liefst meeneem. Een goede vrindin van mij. We zijn allebei dol op vintage.
    leuke winkeltjes afstruinen en helemaal happy worden als we iets moois hebben gevonden!
    tirsie95@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Al een tijdje niet hier geweest i.v.m. vakanties etc, maar wat is je layout leuk!!!
    En....een waanzinnig leuke give-away! Ik waag graag een kansje! En wie ik mee zou nemen?! Uiteraard m'n beste vriendin en tevens mede blogster Chrissie!

    Veel plezier op Holy Stitch!

    heidiwith@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Wat een superleukfantastischgeweldigboekje! Ik word er hebberig van!
    Ik zou altijd een kruiwagen mee moeten nemen. Want ik koop vaak meer dan ik kan dragen... :$

    BeantwoordenVerwijderen
  28. owww wat LEUK, wat een vreselijk leuk boekje :)! wij doen ook graag mee! Ik neem uiteraard het liefste mijn blog-buddy Raag mee! Wij houden van struinen en worden helemaal blij van de vondsten die we scoren :)! Fijn Weekend!

    Fijadewith@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik neem het liefst... niemand mee :) ofwel mijn ventje, maar enkel als die er zin in heeft!
    Bedankt voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hmmm...wie zou ik meenemen op vintage-jacht?
    Nou, jou! Want ik heb jou al twee keer ontmoet op holy stitch (L) en vind dat je een leuke stijl en vooral supermooie jurken hebt :) Daarbij ben je volgens mij supercreatief en vind je veel leuke dingen die ik snel over het hoofd zou zien. Plus, ik ben een vintage- dummie en heb hulp nodig, dus ik zou het wel weten!

    renske.hoste@solcon.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke give away!!
    Ik ga altijd het liefst op vintage jacht met mijn oma, omdat zij voor haar leeftijd nog super hip is en net als ik van vintage dingen houd, en er is natuurlijk niets gezelliger dan met je oma op stap (:
    Mijn email is : Kiki-koekie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mijn zoon van 9 heeft een neus voor vintage spulletjes, ik neem hem dus graag mee op vintage-jacht! Hij houdt ook ontzettend van bling-bling, het is net een ekster :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Afgelopen weekend met mijn vriendin op vintage (en craftythingies)jacht geweest en bij een leuke markt een fantastische vintagejurk geovnden die nog paste ook zowaar! Supermooi spul had je hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou ons Tiny (een vriendin) meenemen op jacht en ineens een nieuwe titel zoeken voor de reeks... Als we winnen doen we het zeker en vindt je er een stukje over op m'n blogje.
    Mail is veeeeertje@gmail.com
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super give away!! Ik wil zeker mee, en wie neem ik graag mee, mijn liefje, die geeft eerlijke commentaar op de kleding die ik uit de rek trek :) En die heeft geduld :) Heerlijk! Mail: lelie{punt}knoopjes{@}gmail{punt}com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Supertof! Die boekjes lijken me super interessant!

    Voor snuisteren op de rommelmarkt neem ik graag mijn liefse vriend mee, hij vindt dat zelf ook super en kan goed afdingen ;)! Voor het shoppen in vintage winkeltjes zou ik Lise, een vriendin, meenemen. Zij heeft een hele leuke stijl en kleedt zicht net zo kleurrijk als ik.

    mijn emailadres is: maudieestfolle@hotmail.be

    Liefs,
    Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bedankt voor de facebookreminder! ;)

    Ik neem het liefst mijn vriend mee, omdat hij een fantastisch goed oog heeft voor kleur (en vormen). We houden ervan om samen af en toe eens een dagje erop uit te trekken en vintage spulletjes te verzamelen.

    elines@hotmail.be (geen hotmail.com)

    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jáááhaa, het kan nog!

    Wie ik zou meenemen? "me, myself and I"...op zulke vintagestrooptochten ben ik helemaal gelukkig en het altijd eens met mezelf..dus dat is het beste he haha..

    mijn mailadres vind je op mijn blog..

    een linkje plaats ik ook nog even..

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. My little sister!
    Een linkje is geplaatst hoor en naturlijk ben ik volger, nr 222.

    BeantwoordenVerwijderen