woensdag 30 november 2011

Ondertussen

De afgelopen dagen ben ik flink bezig geweest met het inpakken van verhuisdozen. Zelfs mijn kledingkast heeft eraan moeten geloven. Inmiddels is mijn hele zomergarderobe verdwenen en heb ik nog maar één lade over met winterkleding. Wel zo duidelijk haha.


Wat het leukere inpakwerk betreft: hier een paar foto's van de pakketjes die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. Labels, kraftpapier en maskingtape zijn favoriet. Hoe ga jij de pakjesgekte straks te lijf met Sinterklaas en/of Kerst?

Liefs!

9 opmerkingen:

  1. Veel succes met verhuizen! Wat een mooie kaartjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Kraftpapier is ook bij mij favoriet. Verder vind ik touw ook leuk (of rood lint). Bij de action heb ik heel goedkoop een lading candy canes gekocht, om aan cadeautjes te binden. En laatst heb ik met mijn oppaskindjes het knippen van sneeuwvlokken herontdekt, en dat is eigenlijk ook wel leuk als versiering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan! En wat zit er ín de pakjes?????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit! Leuke labels ook, maak je die zelf? (ook qua vorm enzo)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk ingepakt! Ik ben ook druk bezig met kerstcadeautjes kopen, dit jaar geen Sint voor mij! Veel succes met verhuizen! Wanneer kunnen jullie het nieuwe paleisje in?
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk uit!
    Ik weet nog niet hoe ik ga inpakken met kerst, daar wacht ik nog heel even mee :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er super uit! pak jij je verhuisdozen ook zo mooi in...?

    BeantwoordenVerwijderen