woensdag 16 november 2011

Jailhouse rock {Holy Stitch}


Dit weekend was het weer supergezellig in de gevangenis: twee dagen lang waren de cellen gevuld met vintage en handgemaakt moois tijdens craftymarkt Holy Stitch! Er kwamen heel veel bezoekers op af en ik keek zelf ook mijn ogen uit met al dat leuks dat er te vinden was.

Schattige stofjes bij Linda en Arnika

Uilen en matroesjka's van BD Designs

Gevangenispoëzie op de muur. Van wie de sieraden waren ben ik jammer genoeg vergeten...
Ingepakt moois bij Akketas
Dit keer waren er flink wat bloggers van de partij met een eigen cel: Neele van Pronkstik samen met Bosliefje (ik kocht bij haar een gehaakt mutsje om cadeau te geven aan de dochter van een vriendinnetje, zó schattig!) en Linda van De Vossenburcht samen met Arnika van Puur Arnika. Kortom... supergezellig daar in Leeuwarden!!

♥♥♥ Psst... heb jij al meegedaan met de give away deze maand? ♥♥♥

Fijne avond... Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er heerlijk uit! In het welbekende Leeuwarden. Erg leuk, als ik terug ben wil ik er zeker eens heen met Holy Stitch!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! De volgende keer wil ik erbij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal erg leuk uit. En hoe zag het er bij jou uit Sophie ? Heb je daat ook foto's van?
    Liefs El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg! waarom nou helemaal in leeuwarden..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Potverdikke, volgende keer kan ik hopelijk ook langs komen :) Ik heb nota bene om de hoek gewoond daar... maar toen nog met gevangenen!
    Ik ben ook benieuwd naar jouw eigen cel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jailhouse Rock haha! Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is dat het zo ver weg is, anders was ik zeker komen kijken, zit er heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhhhw dat ziet er allemaal zo leuk uit! Echt jammer dat het zover weg is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat zag er weer goed uit!!

    sta je ook weer op Swan Market 18 december?

    BeantwoordenVerwijderen