woensdag 9 november 2011

Inpakken {shoptips}



Vandaag zocht ik al mijn inpakspullen bij elkaar om mee te nemen naar Holy Stitch. Ik heb werkelijk dozen vol met inpakpapier, stickers, lint en labels. Alleen al leuk om naar te kijken, maar nog leuker om kleine pakketjes mee te maken. Ben ik te vroeg als ik al begin te denken aan Sinterklaassurprises en kerstcadeautjes? Dit jaar zal er bij ons niet veel van komen, want we zitten half december midden in onze verhuizing... Voor iedereen die zich wel helemaal kan uitleven, hier wat online shoptips voor het betere inpakwerk!

♥ tape met allerlei prints vind je o.a. bij PSIkhouvanjou en Studio Stationery
♥ grote en kleine kartonnen labels bij VanMarieke en The Old Stuff Shop
♥ bruine enveloppen bij Een Nieuw Avontuur
♥ doilies in allerlei vormen (en kleuren!) kun je kopen via Etsy
♥ heb je de stickers van Studio Ditte al gezien? Zó leuk!

Liefs!

PS:  de code voor 25% korting bij Miss Maple is ook nog steeds geldig.

9 opmerkingen:

  1. Met een kerstmarkt op het programma heb ik wel wat inpakinspiratie nodig!...bedankt, het ziet er mooi uit!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er echt leuk uit!
    xoxo"sanne, diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja superleuk! Ik hou ook van mooi ingepakte dingetjes. ohhellofriendblog.com plaatst altijd mooie foto's erover (en ik geloof dat ze binnenkort haar eigen webshopje opent met stationery/inpakspulletjes).

    oh en je krijgt zsm reactie op de mail, ik heb het even druk met school :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke blog heb je zeg!!
    kom je ook een keer op mijn blog kijken?
    ik ben beniewd wat je ervan vind:)
    liefsXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou vanmiddag nog op je blog reageren maar blogger werkt niet mee als ik op stage ben :(
    Ik ga zondag denk ik ook even kijken, zie ik je dan wel misschien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you, voor de tips. Ik vind het ook ontzettend leuk om cadeautjes mooi in te pakken. En, de Sint komt morgen al aan; je mag dus als best over pakjes beginnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk - pakjes van jou wil je eigenlijk niet openmaken!

    BeantwoordenVerwijderen