vrijdag 18 november 2011

Hipstamatic foto's {Holy Stitch}

Het weekend staat weer voor de deur! Vorige week was het vol en druk van wege Holy Stitch. Wat een supergezellige tijd was dat! Ik kijk er met veel plezier op terug. Het aantal foto's dat ik heb gemaakt is ontelbaar haha. Hier een paar Hipstamaticfoto's van mijn eigen cel...

De komende tijd staan er nog heel wat creatieve markten gepland. De ideale manier om kerst of Sinterklaascadeautjes te vinden! Heb je het overzicht met nieuwe markten al gezien? Nu ga ik lekker een fimlpje kijken en even bijkomen van een drukke week. Ik wens je een mooi weekend toe! 

Liefs!

8 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit! Blijft jammer dat het zo ver weg is... Is er niet ergens een leegstaande gevangenis dichterbij ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh dat ziet er zo knus en gezellig uit. Je had het weer mooi aangekleed. Die mandarijntjes zijn grappig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, zo'n cel ziet er dan ineens heel gezellig uit :)
    Thnx voor de tips, heb wat dingen van PS... op m'n lijstje gezet :) Enneuh, zo'n heel mooie buurt was het niet hoor, daar in Leeuwarden...aan de andere kant van de gracht wel trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Moet ook snel eens naar zo'n crafty markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ja! Zo'n markt daar moet je altijd van bijkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er onwijs gezellig uit! Jammer dat het zo'n eind bij me vandaan is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er gezellig uit! Ga je op meer markten staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een knusse en leuke cel. De foto's geven de sfeer goed weer!

    BeantwoordenVerwijderen