zondag 27 november 2011

Crafty markten {agenda december}



Voor iedereen die nog op zoek is naar originele cadeautjes voor deze feestmaand: er zijn superveel leuke markten met handgemaakt moois de komende weken. Dus pak je agenda er maar bij en noteer...

♥ 3 december Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 4 december Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 4 december Handmade in Belgium // Hasselt
♥ 4 december Sunday Market // Amsterdam
♥ 11 december Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 17 december Belle Bazaar // Tilburg
♥ 17 december Kerst Blokhuispoort // Leeuwarden
♥ 18 december Kerst Blokhuispoort // Leeuwarden
♥ 18 december De BeParkte Oplage // Antwerpen
♥ 18 december Sunday Market // Amsterdam
♥ 18 december Swan Market // Rotterdam
♥ 19 december Crafty Markt // Amsterdam
♥ 20 december Crafty Markt // Amsterdam

Jammer genoeg sta ik zelf op geen enkele markt, omdat we druk bezig zullen zijn met verhuizen en het verbouwen van ons nieuwe huis. Ik ben in ieder geval wel van plan om wat markten te bezoeken. Mocht je nog een aanvulling hebben op de agenda: laat het mij weten!

Liefs!

6 opmerkingen:

  1. aaah mooi 2 maal Antwerpen, die gaan op de kalender!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh of swanmarket ... dank voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. a leuk, nieuwe markten. ik denk dat ik ook even ga kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks! Die in Rotterdam ga ik effe langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een boel inmiddels. En alvast succes met verhuizen&verbouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PFFF, waarschijnlijk ga ik het wéér missen in Utrecht! Wat jammer :-(
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen