maandag 21 november 2011

The Architect's Brother {Fotografie}





Vind je deze foto's ook zo intrigerend? Ze zijn gemaakt door Robert en Shana ParkeHarrison. Hun boek The Architect’s Brother was genomineerd als Fotoboek van het jaar in 2000 door de New York Times. Ik was echt geraakt toen ik ze voor het eerst zag. Zó mooi! De twee middelste foto's doen me denken aan de Fransman die in 1912 van de Eiffeltoren sprong met een soort vliegmachine... en natuurlijk te pletter viel...

Meer van hun werk vind je hier.

Liefs! ♥

5 opmerkingen:

  1. Het doet me denken aan tv-serie Carnivale! Magisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat mooi, ik ga zeker even op de site kijken! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! Ze geven een mooie sfeer!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen