maandag 17 oktober 2011

Mooie dagen


 Happy monday! Wat zijn jullie plannen voor de komende week? Ik ben druk bezig met ons huis, ga een poging wagen om zelf een kledingrek te maken van hout en kijk vooral heel erg uit naar ons jubileum: mijn lief en ik zijn deze week 11 jaar samen en 1 jaar getrouwd! :)

Vandaag is het weer eens tijd voor nieuwe items in de webshop: vintage tassen en zelfgemaakte kettingen. Neem zeker een kijkje en laat het weten als je een vraag hebt!

Ik wens jullie weer een mooie week toe :)

Liefs!

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie jubileum.
    En good luck met het kledingrek, ik ben benieuwd.
    Deze week ga ik helaas niet genieten van de herfstvakantie, maar hard aan het werk met 12 grote rookstoelkussens, en een setje gispen stoeltjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alvast gefeliciteerd met jullie jubileum! Ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooi jubileum! Heel veel geluk samen!
    En geluk met je projectje! Mijn breiprojecten zijn bijna klaar. De sjaal is af en de laptophoes moet nog in elkaar gezet :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Gefeliciteerd. En grappig, ik dacht altijd dat je ergens in de 20 was haha (of ben je dat ook en zijn jullie al vanaf jullie twaalfde bij elkaar? :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk tasje
    en waauw al 11 jaar samen! dat kan ik me zelfs niet inbeelden, stiekem was ik dan nieuwsgierig naar hoe oud je was haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van de week heb ik vakantie...maar ik heb nog heel veel te doen..maar ik stel het de hele tijd uit!:D uitstellen is toch ook een talent??:P

    Ga even een kijkje nemen in je webshop!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd voor jou en je lief! 11 jaar, wat een tijd! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie 11 jaar samen en 1 jaar getrouwd! Dat wil ik later ook kunnen zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen