woensdag 12 oktober 2011

Miss Maple ♥ stationery {kortingsactie}


Zien deze plaatjes er niet superleuk uit? Het zijn mini-versies van vintage reclameposters uit Tsjechie en je kunt ze gebruiken als sticker. Ik vond ze in de webshop van Miss Maple, een shop vol (zelfgemaakte) stationery spulletjes - waaronder deze schattige stickers - maar ook mooie labels en kaartjes. 

Ik had contact met Heleen, de eigenaresse van de shop en zij wilde wel een kortingsactie doen. Dus goed nieuws voor stationery liefhebbers:

 Gebruik de code SophieSV11 bij je bestelling en krijg 25% korting op alle items in de webshop!

De code is geldig t/m 31 december en de verzendkosten zijn gratis :)


Veel shopplezier!

♥♥♥

10 opmerkingen:

  1. wat grappig! Jammer dat je het niet kan lezen! maar de plaatjez zijn helemaal lief! ik ga even een kijkje nemen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat gaaf! ik ga er snel een keer kijken.
    xoxo"sanne. www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh Antwerpen is zo leuk, succes met inhouden! Je hebt in Antwerpen vast heel veel geld nodig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stickers zien er schattig uit... ik weet alleen nooit zo goed wat ik met stickers moet doen (jaaa opplakken natuurlijk, maar waarop?!)

    En ja, de 'natuur' van katten om te jagen vind ik echt het minst leuk aan katten! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke shop!! Ja, jam maken is leuk. Weet niet of het nu verslavend is, maar ik vind het wel fijn dat ik nu nog een optie heb om fruit te gebruiken ;-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaa, ze zijn geweldig! Ik ga meteen eens kijken, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke reacties allemaal. Dankjewel!

    Mocht je op de hoogte willen blijven.. Miss Maple heeft ook een Facebook-pagina:http://on.fb.me/qIGhN2

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat schattig!!
    Bedankt voor de code!!

    BeantwoordenVerwijderen