zondag 2 oktober 2011

In de metro {Hipstamatic foto's}

Jullie kennen vast Hipstamatic wel! Met deze app kun je verschillende lenzen, fotorolletjes en flitsers gebruiken voor je telefoon. Nu ik een nieuw exemplaar heb ben ik er de hele dag mee bezig haha. Natuurlijk blijf ik ook mijn mini instax camera meeslepen (dus wat mijn tassen betreft: hoe groter hoe beter ;) ) maar voor minder dan twee euro klikt dit toch iets makkelijker weg!







Er is zoveel moois te zien onderweg en ik kan het niet laten om een stukje ervan vast te leggen. Deze foto's maakte ik tijdens mijn metrorit langs de haven van Rotterdam.

Waar ik benieuwd naar ben: nemen jullie ook altijd je camera mee? Wat voor type heb je en waar maak jij het liefste foto's van? 

Fijne zondag!

PS: Genieten jullie trouwens ook zo van die zonnige dagen? Wat een prachtig weer! En dat in oktober... :)

9 opmerkingen:

  1. Dank voor je leuke berichtje op mijn blog. Ik heb die van jou nu ook maar eens goed bekeken:) heel erg leuk! Hier kom ik vaker. Om je vraag te beantwoorden: ik fotografeer met mijn Canon 450D, als ik deze niet bij me heb gebruik ik het cameraatje op mijn HTC telefoon, maar dit is niet te vergelijken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb een canon - en vind het soms wel een 'gezeul' om hem overal mee naartoe te nemen!

    en indeed enjoying those last days of sun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een coole foto's!!!! Mooie stad. :-)
    Ik zit continu foto's te maken met mijn HTC, echt een afwijking..... maar zo verslavend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    ik heb nog geen fototoestel/mobiel die mooie foto's maakt, daar moet ik nog even achter komen ahah.
    xoxo"sanne.
    www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aah ik wil ook een iphone, maar dan niet speciaal voor in hipstamatic foto's, jouwe zijn wel leuk anders!

    ik heb een kast vol oude cameras die ik op rommelmarkten vind of van grootouders heb gekregen. mijn favoriete is een yashica mf2 van mijn mama, zo'n camera waar je niks mee kan doen behalve op het druk af knopje te duwen maar toch krijg je een leuk 'oud' effect ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. T is een geweldige app hè!
    Ik heb altijd een camera bij me waar ik ga.
    Meestal maak ik foto's met de Canon EOS 550D,
    maar ik heb ook vaak mijn Lomo camera de Diana Mini mee.
    Tegenwoordig maak ik ook veel foto's met de Iphone
    omdat ik zo weg ben van de Instagram App.
    Foto's maken onderweg is het leukste wat er is!
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Instagram rules! Ik fotografeer het liefst met m'n Nikon D90, maar heb ook een kleine Olympus compact voor als ik werk. En een Diana mini, fuji Instax, Polaroid 636 enz.. Ze allemaal meeslepen lukt helaas niet... ;)
    Oja, en de Iphone dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice! Toch zijn afdrukken die je moet laten ontwikkelen leuker hoor, het is spannender ;) Voor dingen waarvan ik ze er gewoon in een keer goed op wil hebben gebruik ik mijn Canon met 50mm, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen