vrijdag 14 oktober 2011

I ♥ DIY

Het weekend staat voor de deur! Mijn voornemen: eindelijk weer eens tijd maken voor het betere knutselwerk. Na een drukke week heb ik zin in thee, koek en/of chocola en creatief aan de slag gaan. Hier een paar DIY-ideeën die ik online tegenkwam. Is die octopus niet superschattig? :)

Maak er een mooi weekend van!


Is deze breiende octopus niet supercute?? Het patroon is hier te vinden. Leuk project voor de koude dagen die gaan komen...

♥♥♥



Misschien niet een kleed voor elke dag (hoewel...) maar perfect voor verjaardagsfeestjes of een bruiloft. En naar het schijnt: supersimpel om te maken! Deze komt op mijn to do lijstje te staan :)

♥♥♥


Een Diana Mini is al leuk, maar met een zelfgemaakt detail helemaal! Hoe je precies zo'n cameraband maakt kun je lezen bij Pocketful of pretty.

♥♥♥

Zie je het al voor je? Emmertje krijtmuurverf, een vaste hand et voila: je slaapt meteen op chic!
Een uitgebreidere handleiding vind je hier

Fijn weekend! ♥

10 opmerkingen:

  1. Hey :)

    Wat een leuke DIY-ideetjes heb je verzameld! Die breiende octopus...geweldig...maar ik vind em er nogal ingewikkeld uitzien (zeker voor iemand=ik dus die nog niet echt fatsoenlijk kan haken of breien ;)

    Een heel fijn weekend!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke ideetjes! De octopus en het tafelkleed vind ik echt geweldig! :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk allemaal zeg! Het tafelkleed en het krijt boven het bed vind ik het tofst! Ik ga de links zeker even bekijken!

    Anna, Eva
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoveel inspiratie! Dat tafelkleed is echt heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Help! mijn weekend is te kort. Heel erg leuke ideeën en heel veel succes met de DIY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke ideeën! Die octopus is echt lief, en wat is je header mooi!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke ideeën! Ik krijg ook zin om aan de slag te gaan: thank you!

    BeantwoordenVerwijderen