zaterdag 8 oktober 2011

Happy weekend!

De afgelopen dagen waren hectisch en vol en nu is het alweer zaterdag! Toch hoor je mij niet klagen: ik heb een geweldige week gehad! Elke dag was ik hard aan het werk, maar ik kijk er met voldoening op terug. Ook zijn we bezig met verhuisplannen... We wonen nu zo'n zes jaar in ons fijne appartementje in Rotterdam maar willen graag naar een wat grotere woning - in dezelfde buurt, met een tuin of dakterras. Op dit moment hebben we de verkoop zo goed als rond en zijn we inmiddels bezig met de financiele planning voor het nieuwe huis. Voor diegenen die het hele koop- en verkoopproces kennen: niks leuks aan haha en vooral ingewikkeld en een gedoe als je het mij vraagt. Wat vinden jullie? Maar toch: ik probeer er niet te zenuwachtig van te worden en laat het maar gebeuren.

♥♥♥

Dit weekend loop mijn moeder 60 km voor A sister's hope om geld op te halen voor borstkankeronderzoek. Ik ben zo trots op haar! Mijn lieve mama... ze is een bikkel :)

Maak er een mooi weekend van. Liefs!

*Edit: dit weekend wisten de lopers 800.000 euro op te halen. Whohoo!!*

9 opmerkingen:

  1. Oh wat spannend! Ik vond daar ook niks aan hoor, dat hele onderhandelingstraject: als je voor een huis gaat, wil je helemaal niet wachten op dat soort dingen. Ben heel benieuwd naar het huisje waar jullie gelukkig gaan worden.

    En succes voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je weekend en wees maar trots op je moeder, héél goed van haar!!
    Het leuke van 'verhuizen enzo' is het frisse begin in een huis, inrichten etc....even doorbijten dus ;-)

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kamer! het schilderij is echt mooi.
    xoxo"sanne. www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met jullie nieuwe huis!

    Trouwens, ken je de Handmade in Belgium marktjes al? Ze zijn nog op zoek naar standhouders voor op hun beurs 4 december. Misschien iets voor jou? www.handmadeinbelgium.be voor meer info ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gatver, gedoe altijd, en ja, ook stress.... maarrrrrrr, goed vooruitzicht een nieuw huisje!!!!
    Succes voor je moeder en ook voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken het proces niet, maar lijkt me vreselijk irritant :) Maarrr daarna kan je lekker los gaan op jullie nieuwe huis!
    En wat knap van je moeder, kan je maar inderdaad trots op zijn!
    Nog een fijne zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en spannend om te gaan verhuizen! Ik hoop dat jullie een mooi plekje vinden :) En respect voor je moeder, 60 km is echt heel veel. Ik vind het knap!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend! En geniet vooral van alle 'voorpret' van een nieuw huis. Leuke lamp trouwens, die heb ik ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superspannend - een rompeslomp maar toch ook leuk - veel succes - ik duim voor je droomhuis!

    BeantwoordenVerwijderen