zaterdag 29 oktober 2011

Crafty Markten {agenda november}

De herfst is een superperiode voor kopen en verkopen op creatieve markten en er staan er weer heel wat op de planning! Waar ga jij zeker naartoe??

♥ 5 november Zelfgemaakt?! // Geel
♥ 5 november Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 6 november Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 6 november Die Zijn Leuk! // Groningen
♥ 12 november Belle Bazaar // Tilburg
♥ 12 november Holy Stitch // Leeuwarden
♥ 13 november Holy Stitch // Leeuwarden
♥ 13 november Sunday Market // Amsterdam

Ik zal zelf op 12 en 13 november een cel hebben op Holy Stitch (jaaa... dit alles vindt plaats in een oude gevangenis!). Ben dus druk bezig dus met de laatste voorbereidingen :)

Liefs!

PS: Raadpleeg de knop 'agenda' rechtsbovenaan in het scherm voor nog meer creatieve markten later in het jaar. En: laat het me weten als je nog tips hebt!

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hier een lijstje van hebt! Ik kom vaker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de laatste voorbereidingen! Hier ook druk bezig voor Holy stitch waar ik met Neele(pronkstik)een cel deel. Ik ben ook druk aan het stempelen op mijn kartonnen labeltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes ermee! Je header is trouwens echt super leuk met die vrolijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de voorbereidingen! En ik vind je nieuwe lay-out heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh tof, volgens mij is de Holy Stitch een heel leuke markt, jammer dat het voor mij een beetje ver weg is. Ik ga zelf op de Belle Bazaar staan. Heel veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat het allemaal zo ver hiervandaan is! Ik had graag je spulletjes eens in het echt gezien!

    Groetjes
    Eline S.


    www.elines-producten.blogspot.com
    www.etsy.com/shop/elinesshop

    BeantwoordenVerwijderen