maandag 24 oktober 2011

Ceci n'est pas une plastic bag

Poeh zeg, is het alweer maandag? Ik had een drukke week en kwam gewoon niet aan bloggen toe! Ik heb flink was leuks gedaan de afgelopen dagen. Kledingrek af? Check! Klussen in huis? Jep! Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe lay out? Na alle drukke bezigheden ben ik zaterdag met vriendinnen naar Antwerpen gegaan. Het was een topdag!

Op de foto zie je een eerste exemplaar in een reeks van velen: een stoffen tas met Sophie Sweet Vintage logo. Mijn moeder en ik hebben het gekke plan opgevat om zelf tassen te maken van vintage stof. Niet om te verkopen maar om mee te geven op Holy Stitch. Ik vond het een mooi idee om iemand die ik blij maak met een vintage jurkje ook iets kleins mee te geven en wat is er bruikbaarder dan een tas? Een beetje reclame erop met het labeltje, maar vooral heel veel liefde erin. Ik vind het geweldig om achter mijn naaimachine te zitten, leer er veel van en vind het véél leuker (en beter) dan een plastic tac.

Maak er weer een mooie week van. Liefs!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het geweldig! Ben ook nieuwsgierig naar het kledingrek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Lief ook. Je layout is mooi, lekker fris. Ben ook benieuwd naar je kledingrek, is hij van een tak? Dat wil ik namelijk maken, heb al maanden 3 grote takken in de garage liggen maar moet ze nog bewerken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee! Echt! Mooie labeltjes zijn het ook, wil ik ook wel voor mijn maaksels.
    Jammer dat ik niet naar Holy Stitch kan, Leeuwarden toch? Ach, volgend jaar maar!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een geweldig idee! En leuk om samen met je moeder te doen. De nieuwe lay-out is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf idee! Je nieuwe lay-out is prachtig; mooi overzichtelijk en lekker fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je nieuwe blog layout leuk!! Ik ben ook hard bezig aan die van mij (klus klus). En ik ben tegenwoordig gék op geel (heel apart voor mij!). Supergoed idee van die tassen, ik heb zo'n hekel aan de almaar groeiende stapel plastic tassen in onze berging! Grr!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die tas is leukk!
    Wil ik ook <3! Jammer dat ik niet kan komen naar Holy Stitch! Want het is helaas te ver weg voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen