dinsdag 11 oktober 2011

Briljant...


Oh my, dit is echt één van de beste fotocampagnes die ik heb gezien de laatste tijd! De foto hierboven zal je vast op het verkeerde been hebben gezet: ik dacht in eerste instantie echt dat het om een vintage exemplaar ging. Maar wat blijkt: het gaat om foto's van de RRL herfstcollectie van Ralph Lauren. Normaal gesproken zou ik nooit interesse hebben in dit merk, maar deze campagne bracht me echt van mijn stuk. Ge-wel-dig!!!






Ik vind het een knap staaltje fotografie en styling. De modellen zijn prachtig, maar er zit een rauw randje aan en dit alles doet me trouwens heel erg denken aan Boardwalk Empire (enig idee wanneer we die serie weer kunnen verwachten op tv?).

Liefs!

10 opmerkingen:

  1. Super campagne inderdaad! Prachtig! (En Boardwalk Empire moet ik echt eens gaan zien begrijp ik?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's! Ik dacht eerst ook dat het om echte oude foto's ging...dit hebben ze heel mooi gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Vooral de derde van boven lijkt net een echt een jaren '20 plaatje (speaking as een historica ;) Ik heb maar een klein beetje van Boardwalk Empire gezien, de styling alleen al was zoo gaaf! (Maar nu vind ik vrijwel alle HBO-series heel fijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de eerste 3 aflevering van seizoen 2 zijn al te downloaden, welke zaterdag komt een nieuwe uit! geniale serie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad verrassend voor Ralph Lauren.
    Prachtige shoot, ben benieuwd wat hun trouwe fans ervan vinden.
    Ik vind het i.i.g. super gestyled.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Nee, ik heb zelf eigenlijk niks met merken... maar dit zijn wel héél gaaafe foto's inderdaad!! Erg mooi gedaan! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen