woensdag 21 september 2011

Vintage notitieboekjes

De afgelopen weken heb ik een enorme verzameling oude kinderboeken verzameld. Bij elke kringloop en rommelmarkt die ik bezocht nam ik er wel een paar mee. Doel: een boel nieuwe notitieboekjes maken! Ook kreeg ik een lief aanbod van Ada. We hadden elkaar ontmoet op de Swanmarket en het klikte meteen. Ik heb twee van haar oude kinderboeken omgetoverd tot notitieboekjes en kreeg in ruil daarvoor een mooie stapel om zelf te houden (en nog meer boekjes van te maken!).

De twee exemplaren die ze voor zichzelf wilde houden zijn zó schattig! Vandaag ga ik aan de slag om  er notitieboekjes van te maken.

Meer notitieboekjes vind je in de webshop. Mocht je een eigen exemplaar willen laten maken van je lievelingsboek stuur me dan een mailtje!

Liefs!

10 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt een geniaal idee. En die twee kaftjes zijn inderdaad superschattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super inderdaad. Zo te zien heb je al een aardige voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk bedacht zeg en ziet er heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!!
    Ik heb ook een hele collectie oude kinderboekjes & sommige van die kaften zijn zoooo geweldig!!

    Syl (mi joya)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, superidee !!! Zo zou ik van mijn letterlijk uit elkaar vallende en pagina's ontbrekende boeken en boekjes de prachtige voorkanten kunnen bewaren én als dagboeken gebruiken... Maar hoe krijg je die in elkaar geknutseld met die spiraal erdoor ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ik gebruik een soort ringbandmachine om de gaatjes te maken. Als je wil dat ik een boekje voor je maak dan kan dat hoor! Stuur me maar een mailtje :)

      Verwijderen