maandag 5 september 2011

Swanmarket

Hier zijn ze dan! De foto's van Swanmarket van afgelopen zondag. Ondanks de slechte weerberichten bleef het vrijwel droog. Het was druk, gezellig, met véél leuke kraampjes en dito bezoekers. Zo kwam ik Danielle tegen van Een kloddertje roze hier en Laura van LauraHeartsFashion. Aan het einde van de dag was ik moe, maar zó happy. Van dagen als deze word ik helemaal gelukkig :)

Vrolijke stand van Fruity Family uit Rotterdam
Mmm... heerlijk brood van Branco (ook een fijn adresje voor supergoede olijfolie!)


Als je er niet bij was en nieuwsgierig bent geworden: op zondag 2 oktober is er weer een nieuwe editie! Niet missen hoor... :)
 

12 opmerkingen:

  1. Zo, dat ziet er inderdaad gezellig uit!
    Weer prachtige foto's!
    Ik ben inmiddels begonnen weer nieuwe spullen te maken voor Holy Stitch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit!
    Veel leuker dan die gene die hier was in denhaag, okey we zijn niet lang gebleven want het ging al snel regenen (A) hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh, dat ziet er wel héél gezellig uit!

    Ik heb de volgende datum in ieder geval genoteerd, want R'dam is niet zo heel ver weg voor ons en wie weet :)

    Fijne Avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er mooi en gezellig uit!! Ik ga de volgende editie toch eens proberen om die kant op te komen. Wat is een uurtje in de trein nu eenmaal. Je kaartjes uit je vorige post zagen er trouwens ook chique uit, leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel gezellig uit, fijn dat het een geslaagde dag was! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! De volgende Swan staat in m'n agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg gezellig uit hoor! En ook erg fijn dat het weer meezat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, leuk leuk leuk!! Afgelopen zondag was ik even bij de Hippe Markt, in het Utrechtse Griftpark. Want vind ik dat soort initiatieven toch cool!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja was erg leuke markt. Aanrader om naartoe te gaan! Enne hoe is dan de verkoop gegaan vroeg ze zich nieuwsgierig af ;)

    BeantwoordenVerwijderen