maandag 26 september 2011

Plaatjes draaien en thee drinken



Uhm... hadden we het de laatste keer echt over de herfst? Het is dit weekend nog op en top zomer geweest! Iedereen die nog geen trek had in herfstsfeer: dit was echt wel een cadeautje of niet? Hoe was jullie weekend? Vrijdagavond had ik een date in Utrecht met vriendinnen. Ik bleef 's avonds slapen en was zo moe van de drukke dagen ervoor dat ik al vrij snel in dromenland lag op de bank...  Zaterdag hebben we een bezoek gebracht aan de megakringloop om de hoek en daarna lekker geluncht op het balkon. Kortom: een geslaagd begin van het weekend!




Vandaag was een mindere dag: ik heb ontzettende keelpijn en ben continu aan het rillen. Ik doe dus maar rustig aan en hoop dat het snel weer overgaat :)

Liefs!

11 opmerkingen:

  1. Beterschap en misschien toch maar het zonnetje in de komende dagen....!!
    Geweldig trouwens, die eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad een cadeautje het mooie weer van afgelopen weekend. Ik heb heerlijk met vriendinnen in de tuin gezeten en ben stoffen wezen inkopen.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een goed weekend!! Leuke foto's! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh brrr toch geen griep he?! Het schijnt nog de hele week mooi te worden, dus nog even niet ziek worden :)
    Heb je nog leuke dingen gevonden??
    Ik heb genoten van een wandeling in de zon op de hei en ik was even vogelspotter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heerlijk, de hele week blijft zo. Dus knap maar snel op! Bedankt voor het stemmen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie, sfeervolle foto's! Veel beterschap he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat het inmiddels wat beter gaat. Leuke foto's, vooral die geweldige Duitse LP :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat je jezelf inmiddels wat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen