donderdag 22 september 2011

Herfstkriebels

Herfst. Mijn favoriete tijd van het jaar! Ik kom altijd tot leven als het nieuwe seizoen aanbreekt :) 's Avonds wordt het sneller donker en als je een voet buiten de deur zet lijkt het vrijwel altijd te regenen en hard te waaien. Maar toch... des te meer reden om het binnen extra gezellig te maken. Dit weekend ga ik logeren bij een vriendinnetje. Twee dagen lang thee drinken, muziek luisteren, foto's maken, kringlopen. Van mij mag het weekend nu al beginnen!

Wat zijn jullie plannen? En kijken jullie ook net zo uit naar de herfst als ik? :)

Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk zo'n weekend voor de boeg!! Geniet met elkaar en hopelijk vind je een boel leuke spulletjes!! Het wordt ook nog mooi weer!! En de herfst zal dan alleen maar mooier worden!! En je gaat vast veel mooie (herfst-)foto's maken!!
    Wij gaan een weekend naar Bruinisse! Dus dat mooie weer komt ons ook heel goed uit!!
    Geniet!Geniet!Veel plezier!
    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! ik heb al kastanjes gezocht en er met mijn vriendinnen poppetjes van gemaakt, net als vroeger! ;D
    ik hou meer van de zomer, maar ik vind de herfst ook erg leuk.
    xoxo"Sanne
    www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt vast een heel leuk weekend! Ik houd ook zo van de herfst, vind het een hele gezellige tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaarsjes aan, laarzen dragen en s avonds sloffen aan mijn voeten :-) Veel plezier dit weekend; ik heb er ook zin in (ook lekker naar de kringloop, uitslapen, en een beetje van de nazomer genieten)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gelukkig een leuke zomer achter de rug, dus laat maar komen die herfst! En eh, vergeet de wijntjes niet tijdens je logeerpartij :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een heerlijk weekend, alvat veel plezier!
    En ik hou helemaaaaal niet van de herfst (van de winter nog minder...) Dus ik ben blij dat er nog enkele 'goede' dagen aankomen. Hoewel...de kleuren in de natuur vind ik wel ontzettend mooi in de herfst. Ik vind het weer gewoon ver-schrik-ke-lijk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk weekend voor de boeg, geniet ervan!! De herfst...ik krijg in blogland het idee dat iedereen het fijn vindt! Ik zie er eerlijk gezegd altijd een beetje tegenop... Ik kan zooo moeilijk afscheid nemen van de zomer (zeker dit jaar!)! Maarrr, met weer als vandaag kan ik de herfst prima aan, hoor!! En...over een week op vakantie, dus niks te klagen :-)

    Geniet!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind dat we nog niet echt zomer hebben gehad dus herfst moet nog niet echt voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nooit post ik een reactie, hoewel ik elke post met aandacht en een glimlach lees. Vanaf nu komt er verandering in, te beginnen met een tikje:

    http://welcometoourlittleworld.blogspot.com/2011/09/tik-jij-bent-em.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zolang het niet regent vind ik de herfst prachtig! Veel plezier dit weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond dit ook niet zo'n geweldig zomer helaas :( maar ach dan kan het volgend jaar alleen maar beter zijn denk ik :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind alle seizoenen wel wat hebben...in het ene seizoen verlang ik naar het andere seizoen en so on en so on :P..

    En was je weekendje net zo leuk als dat je het beschreven hebt? Vast wel, denk ik zo :)

    Mijn weekend begon vrijdagavond al goed met een openluchtbioscoop, zaterdags fijn naar de kapper geweest en zondag naar een eettentje op het strand....ik kan er weer he-le-maal tegen :)..

    Fijne avond
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de herfst ook leuk!
    De geur van regen, dikke vesten, laarsjes, duizend blaadjes op de grond, eeuwig films kijken zonder dat het te warm binnen is. heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen