zaterdag 3 september 2011

Happy weekend!

Morgen is de Swanmarket in Rotterdam! Ik ben ondertussen nog steeds druk bezig met alle voorbereidingen. Wie van jullie is er van plan te komen? Er zijn echt superveel leuke kraampjes en ik denk dat ik mijzelf moet inhouden om niet teveel zelf te kopen haha.

Ik zal zelf naast vintage kleding ook veel fijne stationeryspulletjes meenemen. Denk aan notitieboekjes, zelfgestempelde labels, bakkerstouw, oude enveloppen en ander moois. Ik hoop je daar te zien!

Ik wens je een happy weekend toe! Liefs :)

PS: de winnaar van deze prachtige ketting is bekend. Lisa, veel plezier met de give away!

9 opmerkingen:

  1. Oooooh, dat zijn prachtige paperclips! Rotterdam is wel wat ver natuurlijk. Hoop dat het een fijn marktje wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier en succes! Geniet ervan! De paperclips zijn echt heel leuk!

    Happy Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha sophie,

    ik ben zeker van plan om morgen naar Rotterdam te komen. Hopen op een regenvrije dag. Veel succes met de verkoop alvast.

    groeten danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Veel plezier! Ik ga naar eentje die morgen hier in DenHaag is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een goed weekend! Maar dat komt vast wel goed ;) Erg leuk dat je op de Swanmarket gaat staan :) Veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahh geweldig! ik ben nog nooit op zo'n markt geweest.. misschien maar goed ook want dan raak ik vast verslaafd en daar gaat m'n geld.. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sophie!! ik vroeg me af of je die enveloppen nog verkoopt, en zo niet waar ik ze dan kan halen? Mijn beste vriendin gaat voor een half jaar naar Afrika en ik wil haar graag brieven versturen, maar wel in stijl natuurlijk haha. Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen