donderdag 15 september 2011

Favoriete shops {Sas Knits It Again}


Als je al die mooie kleuren wol bij elkaar ziet, dan krijg je toch spontaan zin om aan een dikke wintersjaal te beginnen?! Ik keek in ieder geval mijn ogen uit toen ik dit kleine wolparadijsje binnenliep. Het was er druk, want de Swanmarket was volop aan de gang (Sas Knits It Again vind je in het Rotabs Style Center), maar ik wist toch een paar foto's te maken. Ik wilde jullie dit mooie winkeltje niet onthouden!




Iedereen dus op naar Rotterdam! En als het echt te ver weg is kun je altijd nog een kijkje nemen op de blog van Saskia :)

Fijne avond!

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie winkel! Leuke post..
    Xoxo"Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm... misschien dan toch maar eens leren breien... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat ziet dat er heerlijk uit! Ik wil ook weer beginnen! Moet ik mijn gastoma hier maar vragen, zij is breiexpert. Ze heeft al een paar wanten voor me gemaakt!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je in de buurt woont: http://sasknitsitagain.blogspot.com/p/workshops-classes-breiles.html ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er zeker heeellll aantrekkelijk uit! Bedankt voor de tip, ga er misschien wel buurten voor een lekker en warm sjaalproject :-). Vorig jaar m'n eerste sjaal gebreid!

    Fijn weekend!
    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello, today I found your lovely blogg. I will follow you and I am looking forward to read more. Lovely pictures. Have a nice weekend from Wilhelmines blogg in Norway, you are also welcome to visit my blogg...ciao;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk - inderdaad als ik leuke stofkes of garen zie, heb ik altijd zin om te leren naaien/breien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n kast wil ik ook! Ik zal dinsdag de 101 woonideeen eens kopen, wist niet dat mijn bordjes er in stonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These photos are so inspiring! I need a knit project for this cold season!

    BeantwoordenVerwijderen