woensdag 7 september 2011

Favoriete shops {Lily Scarlet}


De Swanmarket (zie mijn vorige berichtje) wordt altijd georganiseerd op het buitenterrein van Rotabs Style Center in Rotterdam (Zaagmolenkade 46). De kraampjes buiten staan vol met leuke dingen, maar de shops binnen zijn ook zeer de moeite waard! Eén van mijn favoriete shops is Lily Scarlet.

 
De eigenaresse is altijd heel aardig, wat maakt dat ik er graag kom :) Het is een kleine winkeltje en superleuk om in rond te neuzen. In haar eigen atelier maakt Lily Scarlet kledingstukken die geinspireerd zijn op vintage patronen uit de jaren '40 en '50. Je kunt er ook terecht voor mooie vintage jurkjes en accessoires. Een aanrader om naartoe te gaan! 


PS: Lily Scarlet heeft ook een webshop - voor als Rotjeknor net iets te ver weg is... ;) Voor de mannen is er in hetzelfde rijtje trouwens ook een shop met vintage kleding: Real Deal Vintage.

9 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Beetje ver weg voor mij. jammer... Ik ga kijken in de webwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk winkeltje inderdaad! Ik zie op de foto's al heel wat leuke kleding en accesoires!

    Goeie tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je voor de tip, ik zal toch eens mee moeten rijden naar het verre rotterdam als mijn Lief daar nog eens naartoe moet... op een mooie vrije dag. Ziet er een heerlijk winkeltje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ziet er echt zo mooi uit! Heb jij de foto's gemaakt? Jammer genoeg is R'dam niet echt in de buurt voor mij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk! Dat soort winkeltjes zijn echt heerlijk! Helaas is Rotterdam niet erg dichtbij... Ik zal eens een kijkje nemen op de webshop! Fijne post :-)!

    Ontzettend bedankt voor je lieve reactie!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een hartstikke leuk winkeltje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Inspire-theworld: jep, de foto's heb ik zelf gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen