vrijdag 9 september 2011

Cadeautje per post

Op de rommelmarkt en in de kringloop ga ik altijd op zoek naar oude foto's. Er is iets magisch aan die kleine zwartwitbeelden. Een tijdje terug was mijn vriendin op vakantie en vond deze foto's op een markt. En wat deed ze? Ze stuurde ze met een lief kaartje per post naar mij toe. Ik ben er superblij mee!! 

Foto uit 1938. Op de achterkant staat in er in kriebelig handschrift iets in het Duits geschreven. Moeilijk te ontcijferen...

Foto met achterop de datum: 10 juli 1967.

♥♥♥

Het weekend staat alweer bijna voor de deur... Ik ben van plan om naar Utrecht te gaan om te relaxen met zuslief en te knuffelen met mijn kleine neefje. Wat zijn jullie plannen? Voor iedereen in de buurt van Zwolle: zaterdag is er weer de Hip en Handgemaakt craftymarkt! :)

Liefs!

11 opmerkingen:

  1. Jaa, ze hebben inderdaad altijd iets magisch oude zwart/wit foto's, met mensen erop die je ziet, maar niet kent...dan ga ik altijd mijmeren over hoe of wat...

    Ik heb ontzettend veel plannen dit weekend, maar wat ik psies ga doen..nog geen idee, hihi, t'is zo erg dat ik er een blog mee vol heb gekalkt..

    Op zusbezoek en kroelen met kleine neefje klinkt hartstikke leuk en gezellig!

    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje late reactie maar ik vond het juist erg leuk dat je ons aansprak!!

    Ik vind oude foto's ook zo mooi! Ik vraag me alleen altijd af hoe het komt dat ze niet meer in de familie van die mensen zijn? Kan me namelijk niet voorstellen dat ik foto's ooit weg zou doen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk cadeau! :) Heel veel plezier dit weekend! Ik heb twee verjaardagen, dus dat wordt ook vast een leuk weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk cadeau!
    xoxo"Sanne
    www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben er ook zo zot van - heb thuis een hele zwart-wit wand!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ik vind dit zo lief! Zo fijn om vrienden te hebben die weten waar je ontroerd en geïnspireerd door raakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke foto'tjes!
    Neem ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat ze ze stuurde! Ze zijn mooi om in te lijsten ook!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's! Ze hebben inderdaad iets 'magisch', zeker als er zo'n boodschap op de achterkant staat van jaren geleden. Spijtig dat je die niet kan ontcijferen.. :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het ook altijd leuk om van die oude foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen