woensdag 24 augustus 2011

Mini instax foto's

Ik kreeg begin dit jaar een mini instax fotocamera en sindsdien heb ik superveel foto's gemaakt! Ik bewaar ze in mijn portemonnee en heb ze uitgestald op de schouw. Maar het worden er meer en meer... dus ik wilde eens kijken wat ik er nog meer mee kon doen. Een paar ideeën die ik tegenkwam:


Mooi groot op de muur in een fotozak - verkrijgbaar bij Photojojo








Creatief met knijpers. Dit idee vond ik bij Pocketful of pretty. Is haar DIY krijtbord trouwens niet supermooi?


Oude fotolijst omgetoverd tot... fotolijst ;) Via Talia Christine

Ikzelf heb trouwens ook nog het idee in mijn hoofd om ze op te bergen in een klein zelfgemaakt boekje. Het leuke is dat je ze dan altijd mee kan nemen (als ik op reis ben neem ik altijd foto's van thuis mee!). Het is lang geleden dat ik een fotoalbum heb geplakt, maar met deze minipolaroids lijkt het me wel erg leuk. Zodra ik tijd heb ga ik een poging wagen! 

18 opmerkingen:

  1. O ja, ik zou ze ook in een boekje plakken om dan lekker in te bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie dingen kan je met die fotootjes doen! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het idee van inplakken is leuk! Er zijn genoeg leuke boekjes te koop om ze in te doen!!! :))
    Maar die muur vol met foto's..als je er plek voor hebt! Ik houd wel van een foto-wand alleen zou ik zelf de foto's inlijsten en dan alle lijsten ophangen.. Is wel een klus ;) Succes met wat je ook gaat doen!! Groetjes van Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alhoewel dat ik het ontzettend mooi vind, dergelijke foto's; ik blijf verknocht aan mijn digitale fototoestel en wel voor de reden dat ik eerst 645654 foto's moet trekken vooraleer ik er deftig opsta

    Ik zou een hele stuk muur van mijn kamer bekleden met die foto's, zo precies gelijk behang. Maar slechts daar waar je muur het kleinst is (haha volg je nog :p) anders wordt het veel te druk.

    Een boekje is ook wel leuk maar de leukste zou ik toch uitstallen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke ideetjes! Misschien is het leuk om een combinatie te maken tussen het boeken en de kader, een kleine kader, en het boek, maar als je van die 'hoekje' gebruikt bij beide, dan kan je om de zo veel tijd de foto's veranderen. Lijkt me erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind elk idee wat hebben :) Benieuwd wat jij gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doen wat goed voelt :) Wel leuke ideeen trouwens zeg! Zo gesorteerd op kleur in zo'n zak geeft nog wel een rustig geheel.... Ben benieuwd wat het gaat worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. héél leuk - die met de kader vind ik een geweldig idee - ga ik ook wel doen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leukjes! Dat tweede idee vind ik erg leuk maar een plakboek is ook zeker leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk allemaal, de oude lijst is mijn favoriet!
    dat idee sla ik even op !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat super gaaf zeg!
    Ja,, moeilijk.. het is allemaal zo ontzettend leuk en mooi.. Alle drie dan?
    trouwens gaaf dat je zulke foto's krijgt.. daar ben ik echt jaloers op.. maar ja,, dat word nog ff sparen voor een nieuwe camera.. hihi.
    nou veel succes met kiezen! En ga zoo door met leuke bericht plaatsen he!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke ideetjes! De laatste is mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaah superleuk :)! Je kan ook een vorm met die foto's op een muur maken, bijvoorbeeld een hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben zelf aan het kijken om er eentje te kopen maar twijfel of de mini groot genoeg is :)

    BeantwoordenVerwijderen