zondag 7 augustus 2011

Sweet summer #2

Het is gek weer vandaag: de ene keer regen, dan weer zon en vervolgens weer een plensbui. Zucht...
Eerder deze week (toen het zonnetje wel wilde schijnen!) had ik een fotosessie met vriendin M. Haar tuin was hiervoor de perfecte locatie. Geloof me... ik zou er iedere dag wel op de lounchebanken in het zonnetje willen liggen :) Maar er moest gewerkt worden ha! We hebben veel foto's gemaakt met de nieuwste vintage items uit de webshop. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!





  Meer weten? Het jurkje en de tassen zijn terug te vinden in de Sophie Sweet Vintage shop. ♥

Ik hoor het graag als je nog een vraag hebt! 

PS: heb je al meegedaan aan de Give Away van deze maand? Zo niet, meteen doen! :)

19 opmerkingen:

  1. Oh mooie foto's!! Ik duik direct in je shopje voor de tasjes enzo eens te bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi allemaal!
    ook de foto's op zich..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's en ik vind het jurkje erg mooi.

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie concept-foto's!

    (Jij bent dus ook aan het verbouwen? Is er een eind in zicht? Bij ons nog niet, terwijl we al wat jaartjes bezig zijn. Poeh! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een geweldige foto's! En dat jurkje, waaaauuuuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ehm, dat jurkje he?
    Ehm, je hebt mail ;-)
    Grinnik....

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie items! en inderdaad balen van het weer.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's weer hoor! En ik vind vooral ook de lampionnetjes érg leuk!!!***

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's heb je gemaakt; mooie omgeving, zeg.
    Ja irritant, hè? Dat weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel fijne foto's Dat jurkje is zo schattig! Erg leuke post :-)!

    Dank je voor je reactie en voor het volgen!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's, Sophietje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie foto's! En leuke blog, ik ga hier eens vaker kijken :)

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen