donderdag 11 augustus 2011

Sweet summer #3

Deze jurk doet me denken aan lange zomeravonden, blote voeten in het gras of relaxen op een - krakende - veranda. Ik denk ook dat het van het type is dat je òf helemaal geweldig vindt òf teveel van het goede. Wij waren in ieder geval helemaal verliefd toen we de foto's aan het maken waren :)


Is dit trouwens niet een supergave schommelstoel? Mijn vrienden hebben hem via marktplaats gevonden. Ik vind hem zo mooi!


Het jurkje staat inmiddels in de shop, net als veel andere vintage items. Schroom niet een berichtje achter te laten als je nog een vraag hebt. Liefs!

8 opmerkingen:

  1. oooh die stoel ! zo leuk ! nu nog een patio waar je hem op kunt plaatsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke jurk, wel iets waar maar enkelen bij staan, jij kan het volledig hebben :) je bruine kleurtje past ookk perfect met deze tint geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jurk! Zomer, waar ben je...?
    Groetje van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely dress...I am really liking yellow at the moment. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh jaaa, ik ben ook echt van het geel op 't moment en broderie is altijd zo schattig!! Ben alleen veel te bleekjes deze zomer voor al dat geel :-(...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg jaloers op je mooie schommelstoel!! Als ik eindelijk mijn eigen huisje heb ga ik zeker uitkijken naar een soortgelijk exemplaar. (Of ik kom hem uit je huis stelen)

    BeantwoordenVerwijderen