vrijdag 5 augustus 2011

Sweet summer #1

De afgelopen tijd heb ik veel vintage jurken verzameld en na mijn vakantiebreak afgelopen maand was het tijd voor een shopupdate. Vriendin M. was bereid om als model te fungeren en met haar eindeloze geduld en mijn gestuntel met de camera kwamen we vandaag een heel eind met het maken van foto's. Toen ik ze vandaag aan het editen was kon ik niet anders dan blij zijn. Love them! Dankjewel M. voor je hulp! :)






PS: het jurkje, de tas en het sjaaltje kun je vinden in de shop!

16 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's en mooi jurkje!...enne...is dat jouw tuin?, jee...wat ziet dát er netjes en gezellig uit...;-)

    groet, fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi geworden hoor! Kun je inderdaad blij mee zijn. Ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @silly old suitcase: haha, was het maar waar! Ik heb enkel een stadsbalkon(netje) en vriendin M. is de trotse eigenaar. Het is inderdaad een prachtige tuin! :D

    @mamutopia: merci!! De rest volgt snel..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's, maar ook vooral prachtige spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's!! 'k Ga je blog volgen :))!!
    ***Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi! Leuke blog trouwens! =)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ciao, hi there,
    You have a Great Blog. . .Cheers!
    Very Beautiful photos and your retrò Look is Gorgeous
    I like also your Garden, so colourful, so Wonderful!
    Ciao dall'Italia
    Greetings from Italy
    Aurè

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, mooie foto's zeg!
    enne natuurlijk ook heel toffe jurken!

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!! Dat sjaaltje is echt cool :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's en lijkt me hartstikke leuk om samen met een vriendin te doen, vast heel gezellig :-). Ik ga snel ff in je shopje kijken!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen