woensdag 3 augustus 2011

SophieSweetVintage Give Away // Tiene

Deze maand maak je kans op een heel lief juweeltje gemaakt door Tiene (zie hier haar inspirerende blog): een bronskleurige ketting met oude telefoon als hanger. Ik ben er helemaal verliefd op!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ deel dit berichtje op je blog, facebook of twitter
♥ volg Tiene en SophieSweetVintage op facebook of via google
♥ laat hieronder een berichtje achter en vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 28 augustus.

25 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie ketting. Ik doe haast nooit mee, want tja.. Wanneer win je nou werkelijk wat? Maar ik ga het met goede moed proberen deze keer!
    mijn email (waar jullie vast en zeker een mailtje naar gaan sturen???): elsplanje@gmail.com
    Ps.
    Ik zie in jullie 'ps' staan dat het tot 28 juli duurt, maar ik ga er vanuit dat dat niet klopt, aangezien dit vandaag gepost is..?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @zwartzwaantje: thanks! hihi Is het alweer augustus??? ;) Als je wint stuur ik je zeker een mailtje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt leuk uit! Dus ik doe mee! :D mijn email: siejenloos@hotmail.be
    succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is er inderdaad eentje om verliefd op te worden! Ik doe graag mee. (duizendpootjes@gmail.com)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, ik doe graag mee! Volg jullie beiden en heb dit bericht net op Facebook gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaw. Deze avond zag ik je blog voor het eerst en het is er zeker eentje om in het oog te houden. De lay-out en je stijl zijn helemaal mn ding (Geef die jurkjes hier! :p) dus ik laat mn emailadres met veel plezier na. (Angelke04@hotmail.com) Doe zo verder zou k zeggen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tiene maakt prachtige dingen hé, heb al een deel van haar juweeltjes in mijn bezit, maar dit telefoontje zou ik er ontzettend graag nog aan toevoegen ;). Plus ik heb nu weer een leuke nieuwe 'vintage' blog bij ontdekt!!! :) (ilse.jammaers@telenet.be is mijn mailadres, hopelijk ontvang ik binnenkort van jullie een berichtje! :)) Vele groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vet! Heb nog geen keer mee gedaan maar heb dit hangertje al een tijdje op t oog dus de foto viel mij gelijk op! Heb zelf thuis ook zo'n oude telefoon! (alleen dan eentje waar je mee kunt bellen ;) Helemaal geweldig! Nu ben ik alleen deze week verhuisd en samen gaan wonen met mn vriend, dus ben mega blut!! Dus sorry Tiene dat ik m niet heb gekocht! Maar zou m wel graag willen winnen!! :D Xx p.s (melanie_schrijvers@hotmail.com is mn email! ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Katrien Van Mulders3 augustus 2011 om 23:05

    Gorgeous!!!! (katrien_vanmuldersyahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi! Ik zal het delen op FB! mail:lelie[dot]knoopjes[at]gmail[dot]com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben vandaag toevallig op je facebook pagina terecht gekomen en ben al helemaal verkocht !
    J.enne@hotmail.com is mijn e-mail adres !
    Wauw, goed bezig ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauw! super mooi! helemaal geen probleem om fan te worden van jullie op facebook ;)
    groetjes

    Saartje
    janssenssara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is mooi! ik kende het nog niet, maar het is echt schitterend. I'm in
    Marloes (mafkees_marloes@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kettinkje!

    Dank je voor je lieve reactie! Er komt binnenkort een post over dat shirt, waarschijnlijk begin volgende week ;-)! Leuk dat je zo benieuwd bent! Maar volgens mij sta je nog niet in ons volg-lijstje, of kijk ik nu per ongeluk over je heen?
    Wij volgen jou in ieder geval wel alvast :-)!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto! Ik doe graag mee!! Mijn mailadres: linnie87atgmailpuntcom

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie ketting en zeker een leuk blog! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh waaauw, zo mooi!!
    Ik doe zeker mee, en volg jullie via facebook (naam: Van Hijfte Petra) en post een berichtje via twitter: PetraCupcake

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke ketting. Veel succes nog met de blog ;)
    Groetie,
    Anne Marie
    janssensannemarie@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. + ik poste ook een berichtje via twitter: am_ke en de facebook-opdracht is ook in orde!
    Nogmaals een groetie,
    Anne Marie
    (janssensannemarie@yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wil mijn kans wagen voor deze mooie ketting.
    leuke blog..
    Veerle

    moekegossey@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een gave winactie zeg!! Ik doe mee:)
    * Ik volg jullie beide via GFC username: xxjetjj
    * Ik heb in de sidebar op mn blog: http://ddeliciouss.blogspot.com het plaatje met link geplaatst
    email: jetje9@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi! Dit zou ik graag winnen. Liked de pagina's en heb je berichtje gedeeld.
    ninjafelix@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke winactie! :)
    Ik heb je op de giveaway pagina van mijn blog vermeld: http://dutch-beauty.blogspot.com/p/giveaways-atm.html

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw ze heeft echt een mooie blog! Jij ook!
    Ik volg tine en jouw met GFC
    Ik weet niet of ik het goed gedaan heb (aangezien ik niks van facebook begrijp) maar ik heb op allebeide pagina's vind ik leuk gezet.
    dit is mijn tweet: http://twitter.com/#!/Muchable/status/105764986978177024
    Hier staat een stukje over je giveaway! http://muchable.blogspot.com/p/give-away.html
    mijn email is: romypalstra@hotmail.com

    Liefs, Romy
    (www.muchable.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk! ik doe ook graag mee!

    grz,

    els (elskerkhofs at netscape dot net)

    BeantwoordenVerwijderen