donderdag 18 augustus 2011

Klein geluk

Afgelopen weekend was ik bij de opening van een piepklein brocantewinkeltje in Brabant: Klein geluk. Het is een paradijsje vol mooie spullen en enkel open op vrijdag. Ik kocht er twee oude koffers voor een fijn prijsje. Een aanrader om naartoe te gaan! Adres- en contactgegevens vind je hier.





Ik was aan het twijfelen of ik dit boekje mee zou nemen. Tijdens mijn studie Geschiedenis had ik gebarentaal als Minor en mijn oog viel er direct op. Ik heb het nog doorgebladerd, maar omdat er zoveel te zien was ben ik verder gelopen en heb het laten liggen... Stom!



Diezelfde dag ben ik ook nog naar verschillende kringloopwinkels geweest (in Oirschot en Best) en keek mijn ogen uit, zo groot! Ik vond er o.a. veel oude kinderboeken om notitieboekjes van te maken. Geloof me, de auto was afgeladen haha.

Liefs!

14 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie!
    Ik hou er van om kringloopwinkeltjes te bezoeken!! Vandaag ben ik ook met enkele leuke spulletjes naar huis gekomen! (komt morgen op m'n blog)
    Je hebt telkens zo'n mooie foto's!
    Groetjes
    Eline


    www.elines-producten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's, wat een heerlijke spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk!! Ziet er allemaal vet uit. Ik heb twee van die "beschuit/suiker" blikken zoals op de tweede foto, geloof ik! Heb laatst ook een hele mooie oude broodtrommel gekocht.. http://whatcanidotoyou.blogspot.com/2011/06/con-she-libro-affascini-il-tuo-cuore.html Moet je maar even kijken als je dat leuk vind! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk! Altijd zo leuk om te lezen over mede-ouwe-zooi-kringloop-verslaafden... I like!! :-) Gave foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal leuk zeg !!mooie foto's maakt je !! en dat boekje zit wel goed je krijgt er een van mij !! liefs, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey sophie,
    lijkt me een leuk winkeltje.
    Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sophietje, mooie foto's weer hoor! Fijn dat je wat gescoord hebt. Nog even lekker van je vakantie aan het genieten? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goede dag!

    En toevallig, ik heb tijdens mijn studie ook gebarentaal als bijvak gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kringlopen in Best vind ik ook geweldig! Ik wist niet dat er ook een in Orischot zit... Ik ga op zoek! (Ik word nu wel nieuwsgierig naar je woonplaats...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @marja: lief!!! dankjewel!
    @mamutopia: dat is toevallig! :D Ik vond het zo'n leuk vak!
    @iris: hahaha ik woon in Rotterdam, maar voor een goed dagje schatten zoeken rijd ik graag een stukje om :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Sophie,
    Ik ben met drie vriendinnen ook in dat piepkleine winkeltje in Oirschot geweest. Erg leuk ! Vooral toen we terug gingen in mijn piekleine autootjes vol met aankopen. Er was geen ruimte meer over. Maar het was zeker de moeite waard ;))
    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sophie, de link die naar het adres van het winkeltje zou moeten leiden is denk ik niet meer de goede. Ik kwam in een picasa fotoalbum terecht en kon geen adres vinden :s
    Of heb ik gewoon niet goed gekeken?

    BeantwoordenVerwijderen