zaterdag 20 augustus 2011

Happy weekend!

Vandaag stond ik vroeg op om naar de rommelmarkt te gaan. Dat ik met niets terugkwam bewijst maar weer dat je nóóit op zoek moet gaan naar iets specifieks, want dan vind je het juist niet. Tenminste, dat is mijn ervaring haha.

Wat ik zocht was een barokke lijst (zonder prachtig vergezicht), dus enkel het frame waarin het schilderij zou zitten. De oma van F. viert volgende week haar verjaardag en het leek ons leuk om een klein fotoboekje te maken met portretten van alle familieleden. Hoe moeilijk kan het zijn om aan zo'n lijst te komen! Normaal struikel je erover haha. Maar helaas... tot nu toe nog niet gelukt... Iemand in de buurt van Rotterdam die er toevallig net één de deur uit wou doen? ;)

De zon schijnt, de vogeltjes zingen... op naar buiten! Fijn weekend iedereen!

PS: Iris, ik woon dus in Rotjeknor :)

11 opmerkingen:

  1. Haha, duidelijk! ;) Te ver bij mij vandaan om je even een lijst te lenen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, we zijn stadsgenoten! :-) Helaas heb ik geen lijst voor je....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammergenoeg woon ik ietwat te ver :)
    Spijtig dat je niet hebt gevonden wat je zocht! Al een kringloopwinkel geprobeerd?
    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb een lijst liggen, maar hij is niet heel groot, 33 x 40, en van 1 hoekje mist een stukje.
    Wil hem wel opsturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie!
    Spijtig genoeg geen lijst hier en woon ook te ver bij je vandaan :)
    En ik ken het; als je iets zoekt, dan vind je het niet! Zowel bij vintage shoppen als bij kleding shoppen (is mijn ervaring)...
    Groetjes Marcha (post from mars)

    P.S. op de 1 of andere manier kan ik niet m'n google-account reageren...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey! Leuk, we wonen dicht bij elkaar..ik woon vlakbij de molens van Kinderdijk! Zal je net zine hé, als je iets nodig hebt, kun je 't niet vinden..jammer! Ik kan je ook niet helpen ;( Of heb je misschien toch nog iets kunnen vinden?
    Groetjes Herma*** Leuke,mooie foto ook joh!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zalig hé - eindelijk mooi weer. ik heb dat ook - als je echt op zoek bent, vind je niets en niets zoeken = vanalles vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Barokke lijsten (wel echt die kitscherige) heb je bij de Xenos!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geen lijst voor! je wel een opmerking wat een prachtige foto! gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooie foto :D, wat een vreselijk leuk jurkje :D!

    BeantwoordenVerwijderen