maandag 22 augustus 2011

Deze week maakte ik...

... een vrolijke tapehouder - of hoe ik het ook zal noemen. Vorig weekend  nam ik het mee van de kringloop: een soort houdertje met notitiepapier. 

Ik vond de kleur van het hout erg mooi en het leek me perfect om te gebruiken als opbergplek voor mijn favoriete rollen masking tape. Die gebruik ik vaak voor pakketjes. Tot nu toe had ik hiervoor altijd een doos met tape, plakband, een schaar etc. klaarstaan. Maar dit ziet er veel leuker uit!


PS: ik zag net in de nieuwsbrief van PSikhouvanjou dat je 20% korting krijgt op al het masking tape met kortingscode MT20. Geldig t/m 27 augustus.

14 opmerkingen:

  1. Ziet er inderdaad veel leuker uit nu, goed gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, da's leuk bedacht! Inderdaad veel gezelliger zo... o ja, en praktisch natuurlijk (bla bla) ;-) Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superidee! Soms vind je iets en valt het op z'n plek. Daarom hou ik zo van rommel. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! 't Blijft een hele leuke 'rage' dat tape... Bedankt voor de kortingstip :-)

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk! Vind masking tape sowieso iets om erg vrolijk van te worden, en al helemaal als het een speciale, hartstikke gezellige houder heeft!
    Trouwens... Lowlands was erg leuk, maar daarover meer in de blogpost die nog moet komen. Veel te laat, zoals gewoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee ! mijn oma had vroeger zo een in de keuken voor de boodschappen !! beetje jeugd sentiment !! Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel leuk je blog met al die vintage spulletjes :D

    Ik heb een actie op mijn blog voor foto liefhebbers. Het is geen winactie, maar als je intresse hebt kijk je maar even. :)

    BeantwoordenVerwijderen